Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fluffen
Står att det ska hålla längre än andra vaxbaserade produkter...
Jag har aldrig behandlat mina fälgar mer än en gång per säsong och jag upplever att det håller bra hela säsongen.
Det är också mycket lättare att lägga på än vanligt vax.
Användarvisningsbild
av TheBree
Fluffen skrev:Står att det ska hålla längre än andra vaxbaserade produkter...
Jag har aldrig behandlat mina fälgar mer än en gång per säsong och jag upplever att det håller bra hela säsongen.
Det är också mycket lättare att lägga på än vanligt vax.
Okej!

Jag ska ner till Meca här i staden imorgon och kolla om det finns!
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jag tycker det funkar bra och kommer att använda det igen på mina polaris, men jag kan ju inte lova att ni tycker samma som jag. :D :wink:
Det är förbaskat smidigt att lägga på hursomhelst.
Användarvisningsbild
av TheBree
Fluffen skrev:Jag tycker det funkar bra och kommer att använda det igen på mina polaris, men jag kan ju inte lova att ni tycker samma som jag. :D :wink:
Det är förbaskat smidigt att lägga på hursomhelst.
Ja, smidigt är det.
Hållbarheten tar vi först om 8-10 månader :P
Tomas88 skrev:Jo det låter ju smidigt. Fast det är rätt dyrt väl?
198:- på Meca här i Ljungby. På flaskan står det att de räcker till 8 fälgar, men han som var på meca trodde att det räckte till 12 om man inte tog på insidan och baksidan. Det tyckte jag också kändes onödigt, så jag sket i det.
Användarvisningsbild
av Nexus
Du har ett STORT problem! nämlingen att du kör Saab :wink: :lol: Men var är problemet annars då :?: :oops: :-DD
Användarvisningsbild
av TheBree
Grammse skrev:Du har ett STORT problem! nämlingen att du kör Saab :wink: :lol: Men var är problemet annars då :?: :oops: :-DD
Asså att jag kör SAAB är absolut inget problem, det är snarare tvärtom! Fråga Brainded! (D)

Däremot är det just det att jag kör SAAB som skapar ett LITET problem i själva tävlingen!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 38

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Finns ingen sticka på vea motorn, 5 cylindri[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]

Detta har börjat hända min v70 -12.. b[…]