Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av boeder
Nu skall min V70 2.5T -04 i toppskick bort för en ny V70 2.5t Kinetec Lunar Guld met. Med massa lull lull som sportchassi, HU-850, sub, Automat/gear, X-ljus, 17" Otrea, nivå sensor larm, vinge, bälteskuddar med lås, läderratt 3-eker, delbart drag, nivåreglering. Vad man längtar, skönt att slippa den manuella lådan, skulle tagit tonade (rökta) rutor ifrån fabrik men de känns alldeles för gröna. Blir proffsfilm istället. Undrar om man ångrar sig, fick Nordborg textil/läder ifrån S60 modellerna istället för vestborg till V70 som är fruktansvärt ful

V70 2.5T Silver men snart en V70 2.5T Guld metallic

ps. Längtar efter lite tryck i stereion mot dagens HU-605 Högnivå + sub ds
av fn
Slutnotan hamnade på?
av boeder
339.000 härliga SEK
av Miche_kna
Då får man gratulera och hoppas på många roliga mil!
av NCR
Grattis! :D

(Även om guld är en färg jag inte skulle vilja ha på en bil om nån så kastade den efter mig) :P
av boeder
Vet du hur den ser ut? Den är snyggare än silver! Den är mera åt beige hållet. Det är inte den gamla hederliga Guld metallic som fanns på 850. Har haft Svart 740 - Silver S40 - Titan V40 - Silver V70 - Lunar Guld V70 och man börjar tröttna på silver samt att Titan & svart är för mörk, alla små repor syns j_vligt repsamt (retsamt). Vilken färg tycker du då? Gissar på Titan då du nu har en Silver, gissade jag rätt?

V70 2.5T Lunar Guld Metallic

(Grattis till en Limited Edition Vilken kanonbil, vilken motor? Du får skinn i dörrarna även om du väljer ½ skinn de du) Men jag ville bygga min egna bil och välja mina egna fälgar och framför allt inte ha sådana "fula" handtag och backspeglar som jag komme att garantera dig att du kommer att bli av med ett par gånger om året då många snovalpar tycker de är fräcka.)

ps. Det var j_vligt svårt att välja färg då jag vill ha en "ny" färg som gör bilen till en nyare look och inte en silver eller Titan som funnits sedan 2001 med Thorfälgar etc. ds Men det är ju jag det, simma lungt

Grattis!

(Även om guld är en färg jag inte skulle vilja ha på en bil om nån så kastade den efter mig)
boeder skrev:Vet du hur den ser ut? Den är snyggare än silver! Den är mera åt beige hållet. Det är inte den gamla hederliga Guld metallic som fanns på 850. Har haft Svart 740 - Silver S40 - Titan V40 - Silver V70 - Lunar Guld V70 och man börjar tröttna på silver samt att Titan & svart är för mörk, alla små repor syns j_vligt repsamt (retsamt). Vilken färg tycker du då? Gissar på Titan då du nu har en Silver, gissade jag rätt?

V70 2.5T Lunar Guld Metallic

(Grattis till en Limited Edition Vilken kanonbil, vilken motor? Du får skinn i dörrarna även om du väljer ½ skinn de du) Men jag ville bygga min egna bil och välja mina egna fälgar och framför allt inte ha sådana "fula" handtag och backspeglar som jag komme att garantera dig att du kommer att bli av med ett par gånger om året då många snovalpar tycker de är fräcka.)

ps. Det var j_vligt svårt att välja färg då jag vill ha en "ny" färg som gör bilen till en nyare look och inte en silver eller Titan som funnits sedan 2001 med Thorfälgar etc. ds Men det är ju jag det, simma lungt

Grattis!

(Även om guld är en färg jag inte skulle vilja ha på en bil om nån så kastade den efter mig)

Jo jag vet hur lunar gold ser ut då min granne har en sån. Smaken är som baken och jag menade det inte som en förolämpning eller så utan mer som ett dåligt skämt. :)

Sen är limted edition snik-v70n. Jag tror du tänker på Sport Edition med de där fläskiga fälgarna och de ..ermm..speciella... silver-backspeglarna? Jag kör idag en vit (inte en silver) v70 -04 och byter bara för att jag hade så mkt problem med den. Se tråden "detta är gjort hittils på min v70". Annars hade du helt rätt i din gissning, jag valde titanium-grå lack då jag hade en annan bil innan med denna färg som var väldigt praktiskt då smuts inte syntes speciellt mycket på den.
Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]

finansiera V90

Spontant är det ett högre restvärde[…]

Bilen såld så då stänger vi