Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Som toppic lyder så är jag ute efter ett bra brännprogram till windows vista. (Vill hällst ha nero) men inget krav.
Köpte ny dator därför mitt brännprogram försvann :? .

Har sökt i 2 dar nu utan resultat,blir tokig,det gör ju inte saken bättre heller när man inte är så jäkla haj på datorer :oops:

Så om det nån som har ett förslag får gjärna skriva i tråd berätta,eller skicka länk på ett program som funkar på vista och som är GRATIS! och på SVENSKA!!

Vill bränna ut musiken och filmerna man har på datan så man kan ta bort skiten.

MVH Tommy
Jag vill tacka för all hjälp jag fått med länkar o tipps o sånt men jag ger upp nu,har förstört 10st dvd skivor nu,nått jäkla strul har det varit :? :oops: .

Så jag väntar när nån kan komma hit o hjälpa mig istället så det blir ricktigt gjort,och nån som förstår sig på skiten,nu är jag trött på vad brännprogram heter :( :? :D
Det är fixat nu,polaren installerade ett program åt mig.

Prova o brände en dvd/film men den skivan funka inte i min dvd vid tv,så nu blir det att köpa en ny dvd spelare som tar alla filer osv :D

Den dvd spelare jag har nu är en billig skit som jag köpte för flera år sen,den heter DANSAI :lol: ,så kanske inte så konstigt att vissa brännda dvd skivor inte funkar.
fet_intercooler skrev:Det är fixat nu,polaren installerade ett program åt mig.

Prova o brände en dvd/film men den skivan funka inte i min dvd vid tv,så nu blir det att köpa en ny dvd spelare som tar alla filer osv :D

Den dvd spelare jag har nu är en billig skit som jag köpte för flera år sen,den heter DANSAI :lol: ,så kanske inte så konstigt att vissa brännda dvd skivor inte funkar.
Pioneer har ju sina DV-410 och DV-610 som du kan få till vettiga pengar.

DV-610 har HDMI-utgång, uppskalning till 1080P, SACD, DVD-Audio, USB port och CD till USB inspelning.
Den stödjer följande: WMV, WMA, MPEG-4 AAC, MP3, DivX, DivX Ultra och JPEG.
192 kHz/24-bit D/A Converter för ljudet. Inbyggd DTS-dekoder.

DV-410 har samma features som DV-610 men stödjer inte SACD, DVD-Audio och CD till USB inspelning.
Den stödjer följande: WMV, WMA, MPEG-4 AAC, MP3, DivX och JPEG.
96 kHz/24-bit D/A Converter för ljudet. Inbyggd DTS-dekoder.

Iom USB så kan du koppla till ett USB-minne/hdd och spela upp mp3 och divx via USB.

Prismässigt så kostar DV-410 runt 1000:- och DV-610 cirka 2000:-.

Sen finns det ju en uppsjö av olika DVD-spelare som fungerar bra, beror lite på hur mycket du vill lägga på en DVD. Denon t ex har ju ett par maskiner som heter DVD-1740 och DVD-1940, pris 2000:- respektive 3300:-. :)
Jag kommer att köpa en som är billig,och det räcker med en skart utgång,behöver inge mer avanserat än de,sen att den tar alla filer osv.

Jag har redan kollat ut några stycken som priserna går från 500kr till 850kr,det räcker för mig.

Jag är tveksam. I landet Sverige älskar[…]

300kronors lådan fungerade! Växlar v&au[…]

Dimension på intercoolerrör?

Någon här som har ett intercoolerrö[…]

Motoroljenivå

På vilket sätt beter sig visningen? Ett[…]