- lör 15 nov 2008, 23:45
Det råder endel skepsis mot biltemas tillbehör och reservdelar.
Vissa höjer Biltemas grejjer till skyn, vissa vill inte ens röra dem med pinne.
Personligen har jag hört att vissa grejer är bra, andra mindre.
Sen är det många som undrar om just Biltemas delar i många trådar.
Det hade underlättat för den som söker att söka igenom en tråd istället för hela forumet.
För att råda bot på detta,
kan vi inte skapa en tråd där vi som har, köpt/provat och/eller använt nån biltema produkt, skriva om den? (Så Nissen efter dig inte går på samma mina.)
Självklart ska man vara rak i ryggen om vad man skriver. Men man kan heller inte ansvara för att andra följer ens råd och får ett måndagex. och pajjar något på sin pärla.
I dagsläget äger jag en Volvo S40, 2002. Men har denhär erfarenheten:
Del(ar): Lampa, MegaBlue H4 100W
Bil: VW Golf II, 88:a
Upplevelse: Mycket dålig! Dåligt med ljus för att vara 100W. Andra märken leverar mycket bättre vid 55 W.
Eventuell Faktor: Dåliga reflektorer?
Sen, om vi har annorlunda tycke om en tidigtnämnd produkt, så kan man motargumentera just det inlägget.
T.ex.
Bil: Volvo 945, 92
Upplevelse: Helt okey lampor. Inga bekymmer med ljusbilden, heller inte spridningen.
Eventuell faktor: Reflektorer byttes 03.
Vad säger ni? Nått vi kan köra på? Kanske uplägget bör ändras, kanske inte. Kom med förlag! Eller personliga erfarenheter.
Vissa höjer Biltemas grejjer till skyn, vissa vill inte ens röra dem med pinne.
Personligen har jag hört att vissa grejer är bra, andra mindre.
Sen är det många som undrar om just Biltemas delar i många trådar.
Det hade underlättat för den som söker att söka igenom en tråd istället för hela forumet.
För att råda bot på detta,
kan vi inte skapa en tråd där vi som har, köpt/provat och/eller använt nån biltema produkt, skriva om den? (Så Nissen efter dig inte går på samma mina.)
Självklart ska man vara rak i ryggen om vad man skriver. Men man kan heller inte ansvara för att andra följer ens råd och får ett måndagex. och pajjar något på sin pärla.
I dagsläget äger jag en Volvo S40, 2002. Men har denhär erfarenheten:
Del(ar): Lampa, MegaBlue H4 100W
Upplevelse: Mycket dålig! Dåligt med ljus för att vara 100W. Andra märken leverar mycket bättre vid 55 W.
Eventuell Faktor: Dåliga reflektorer?
Sen, om vi har annorlunda tycke om en tidigtnämnd produkt, så kan man motargumentera just det inlägget.
T.ex.
Stefan85 skrev: Del(ar): Lampa, MegaBlue H4 100WDel(ar): Lampa, MegaBlue H4 100W
Eventuell faktor: Dåliga reflektorer?
Bil: Volvo 945, 92
Upplevelse: Helt okey lampor. Inga bekymmer med ljusbilden, heller inte spridningen.
Eventuell faktor: Reflektorer byttes 03.
Vad säger ni? Nått vi kan köra på? Kanske uplägget bör ändras, kanske inte. Kom med förlag! Eller personliga erfarenheter.