Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av A80TD
Ja, har ni tips på nätbutiker där man kan ladda hem musik? Jag har ingen koll på sånt.

Gärna de som har mycket äldre musik: 50- t.o.m. 90-talet.

Jag vill ha högsta möjliga ljudkvalitet. Mp3 är väl inte önskvärt om man vill ha bra ljud? Går det få tag på okomprimerade filer? Tänkte bränna skivor för hemmastereon i 1:a hand & bilen i 2:a.
Användarvisningsbild
av Gizz
iTunes music store skulle jag rekommendera de har en massa musik och det är enkelt att ladda hem. Kostar 9:- för 192kbs kvalité och vissa skivor har de i bättre kvalite och därför ett lite högre pris tror det är 12:-. Hela album brukar vara något billigare är 9:- per låt.

För att slippa registrera sitt visa kort på itunes music store kan man köpa presentkort till sig själv via applestore. Mitt tips finns ju en massa andra bra "affärer".
av metalHJ
Jo jag har också fått den uppfattningen att iTunes-store verkar vara riktigt vettigt! Och smidigt framförallt :)
Användarvisningsbild
av Guligan
För mig som lagt ut XX antal tusen på en vettig musikanläggning så är det viktigt att det är bästa kvalitén även på den musiken jag köper. Jag har därför hittills inte köpt/laddat ner något via nätet. Även om jag antar att det går att få kvalité även där???
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag som har licenserat OS slår fast att tråden handlar om att KÖPA musik på nätet, så allt som händanefter inte handlar om vart man kan just KÖPA musik och diskussioner kring detta, t.ex. om kvaliteten är bättre hos någon webshop eller vilken högsta kvalitet trådskaparen torde behöva.
Tvingas jag radera i tråden efter detta inlägg så kommer även tidigare inlägg i tråden att ryka.
/Anders

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]