NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

wendtan skrev:3800 kr för en aux adapter låter klart saftigt(Dension 500 GW kostar 4100). Dension menar garanterat att denna aux adapter kommer fungera med performance system from 2004. Deras marknad är ju att förse bilmodeller som inte har möjlgihet till fabriksaux med mp3 integrering.

Att lösningar som emulerar cd växlare inte fungerar på performance nivån har en enkel förklaring, det gick inte att välja cd växlare till den stereonivån, vad jag vet så går fortfarande inte detta.
Ja, visst är 3700 mycket för en aux-ingång som borde varit självklar. :(

Jag hörde av mig till min lokala Volvohandlare, och enligt dom så finns det inga expansionsmöjligheter - orginal, vilket vi alltså redan vet, men inte heller någon möjlighet att uppgradera sitt stereosystem! Hur kan detta vara möjligt? Svamlar handlaren eller är det helt omöjligt att uppgradera sin stereo? Borde det inte bara vara att köpa och stoppa in? Så otroligt fascinerande att inte det iaf inom Volvo V50-serien en standardiserad anslutning!?

Eller sitter någon annan på bättre information?
Foringer / Bussinger V90 CC

220' km. 2017. Luft bak og aktive støtdempe[…]

AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]