- lör 08 nov 2008, 14:16
#232149
Jag skulle resonera som så : att om det är ne tjänstebil så har jag den knappast längre än att nybilsgarantin täcker den tiden och sedan bytes den kanske in mot en ny Volvo och då är det inte längre mitt problem
Då jag inte har rätt till ngn ersättning så låter jag köparen dvs företaget pruta och begära ersättning, självklart informerar jag företaget om vad som hänt
Är de bra kunder hos Volvo så lär de kunna få en hyffsad ersättning men det är som sagt inte mitt problem.
Vore det min privatbil skulle de få se på annat :-(O)
Så hade jag resonerat och det var väl det du efterfrågade
MVH
Ola G
Då jag inte har rätt till ngn ersättning så låter jag köparen dvs företaget pruta och begära ersättning, självklart informerar jag företaget om vad som hänt
Är de bra kunder hos Volvo så lär de kunna få en hyffsad ersättning men det är som sagt inte mitt problem.
Vore det min privatbil skulle de få se på annat :-(O)
Så hade jag resonerat och det var väl det du efterfrågade
MVH
Ola G
"We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit."
Aristoteles
Aristoteles