Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mysko
Vill kunna spärra vissa användare. Är det möjligt.? Räcker om det är för mig.
Användarvisningsbild
av Loner
Mysko skrev:Vill kunna spärra vissa användare. Är det möjligt.? Räcker om det är för mig.
Spärra dem mot/för vad?

/L
av Noodles
Menar du typ en ignorefunktion, som gör att du inte ser inlägg skriva av dom, samt inte kan ta emot PM från dom?
Användarvisningsbild
av Mysko
Noodles skrev:Menar du typ en ignorefunktion, som gör att du inte ser inlägg skriva av dom, samt inte kan ta emot PM från dom?
Japp exakt det.
av Noodles
Känner igen funktionen från amerikanska forum ;)
Dock är dom jag sett det på inte phpBB baserade som detta.
Användarvisningsbild
av Mysko
Noodles skrev:Känner igen funktionen från amerikanska forum ;)
Dock är dom jag sett det på inte phpBB baserade som detta.
Vad synd. Jag får troligen sluta läsa här i sånna fall. Jag kommer snart att gå till personligt angrepp på en person annars.

Är säkert inget fel på den personen, men jag blir så oerhört irriterad på det den skriver att jag troligen kommer att gå över gränsen i nått svar.
av Stimo
Tråkigt att höra men tack för din tid här på forumet!

/me
Användarvisningsbild
av Loner
Mysko skrev:Är säkert inget fel på den personen, men jag blir så oerhört irriterad på det den skriver att jag troligen kommer att gå över gränsen i nått svar.
Du får väl helt enkelt strunta i att läsa Pm från denna person, eller är de tute i forumen ni irriterar er på varandra? Isf meddela gärna nån av oss moderatorer ifall det förekommer personangrepp eller liknande.

/L
Användarvisningsbild
av 911RS
Mysko skrev:
Noodles skrev:Menar du typ en ignorefunktion, som gör att du inte ser inlägg skriva av dom, samt inte kan ta emot PM från dom?
Japp exakt det.
Den funktionen finns på ett Svenskt forum http://www.fotosidan.se och kodsnickraren på det forumet bevakar det ständigt så de är nog bara att ställa frågan så kan han svara på hur man gör det är också ett php forum.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]