Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Som utlovat så kommer här några foton.
Golvet i hallen väntar jag med tills imorgon, blir lätt långtråkigt i en helt ny stad. Speciellt då jag är ledig och sambon bortrest så det är lika bra att dra ut på det!

Ikväll ska jag besöka brottarklubben här i stan tänkte jag :-O) Följer Matzen med så ska jag ge honom en lektion :mrgreen:

Från gårdagen

Hallen tapetseras, var mörkt så strömbrytaren åkte tillbaka ögonaböj!
Bild

Spännande värre.
Bild

Idag

Arbetsrummet med sin bruna tapet får även det ett nytt golv. Ser du blomman, i ljusets rikting!?
Bild

Självklart så diffade det retfullt lite även här, väggen var dessutom inte rak på en fläck så det tog tid att ordna. :(
Bild

När så listerna var ditspikade så gick jag förbi svärfar och hämtade ett skrivbord han hade stod i ett förråd, får du ga så länge. Kan inte sälja en helt omöblerad lägenhet i Gävle... :roll: Datorn där var det mycket länge sedan jag använde, men jag tror banne mig jag ska köpa mig en plattskärm och börja använda den där mer istället för de bärbara.
Bild

Imorgon läggs golvet i hallen.

mvh
Brainded skrev:Jag ryckte till, hoppade omkring i halva lägenheten och svor tills gumman undrade vad som hade hänt :)

mvh
Anders
men varför skulle du på elen och pilla då :wink:
det skulle du ha överlåtit till matz :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
Så var det hallens tur.
Bild

Men som ni ser så är toalettdörren borttagen...
Bild

...så jag misstänkte att det skulle bli ett livat här hemma när sambon kommer hem från sin konferens ikväll. Så jag förberedde mig på tuffa tag genom att plocka fram brottardojjorna!
Bild

Men jag insåg att jag inte skulle ha en chans i slutändan så det var bara att ta fram sticksågen istället. Den här garderobsdörren var tunn och fin så den gick lätt att kapa igenom.
Bild

Men toadörren :-O) maken på seg sak har jag nog aldrig varit med om!
Bild

Så var det nästan bara köket kvar...
Bild

Men nu tycker jag att jag har förtjänat att ta igen mig en stund... Matz har ju krävt att få bli bjuden på lunch imorgon så jag får se till att vila upp mig ordentligt! :-DD

/Anders
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Monterat ett uttag för Calix batteriladdare i[…]

Däck dimensioner

Beroende på hur mycket du sänkt och hur[…]

Halvljus