- mån 27 okt 2008, 20:55
mvh/roger
anderzohn skrev:det kan nog bli stiligt med dem strålkastarnametalHJ skrev:Mycket läcker Passat-)
Har själv en polare som åker Passat TDI, och vet att de går riktigt snålt men ändå tummar de inte på kraften! Så klart bättre pendlingsbil än V70 TDI, men sitter väl också bara 1.9 liters motor 110hk i denna? Dagens VW har ju ännu starkare motorer med bibehållen låg förbrukning, så vad det gäller snåla och pigga bilar ligger VW långt fram i utvecklingen!
Måste nog även jag instämma med Brainded, kanske lite häftig sänkning. Men fälgarna du fick dit, gjorde ju ett klart lyft!
Nu är det bara Klarglas fram som fattas då? Kan tipsa om att Micro har riktigt snygga "dubbel" lyktor till denna modell, med angel eyes!
nej nej finns inge som heter för lågti v70in sitter d femma i på 140hk -97-00 ialf..är inte så mycke för angel eyes men dessa blir d nog när plånboken säger ja http://www.blocket.se/vi/13999736.htm?ca=7_s
tror inte det är angel eyes i dessa ialf om inte annat så kommer dom inte bli inkopplade om det är d..

mvh/roger
Det jag inte gör idag
behöver jag inte göra om i morgon.
Har ppc Hjälper gärna till.
behöver jag inte göra om i morgon.
Har ppc Hjälper gärna till.