Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ketto
wendtan skrev:
ketto skrev:ja,de va verkligen fin färg! Fin bil överhuvudtaget!
njut nu av bilen!

Härliga planer du har me bilen!
Vingen är ju ett måste! Ser naken ut annars!
Större utblås?? Kanske blir konstigt,ja vet inte!
Tackar!
Nu är inte 3" utblås riktigt min stil, men jag gillar BSR:s sportsystem: http://www.bsrab.se/bilder/_/x680y480_4001930.jpg/
Är detta samma system som Ferritta säljer tro? Eller är de bara väldigt snarlikt?

Vi får se till våren, de verkar iaf finnas en del kul till V50 trotts att modellen är förhållandevis ny.
Tittade och jämförde mellan BSR:s system och Ferrita! Va ja ser så är de utblåsen som skiljer lite grann!
Så BSR verkar inte ha Ferrita!
Användarvisningsbild
av wendtan
ketto skrev:
wendtan skrev:
ketto skrev:ja,de va verkligen fin färg! Fin bil överhuvudtaget!
njut nu av bilen!

Härliga planer du har me bilen!
Vingen är ju ett måste! Ser naken ut annars!
Större utblås?? Kanske blir konstigt,ja vet inte!
Tackar!
Nu är inte 3" utblås riktigt min stil, men jag gillar BSR:s sportsystem: http://www.bsrab.se/bilder/_/x680y480_4001930.jpg/
Är detta samma system som Ferritta säljer tro? Eller är de bara väldigt snarlikt?

Vi får se till våren, de verkar iaf finnas en del kul till V50 trotts att modellen är förhållandevis ny.
Tittade och jämförde mellan BSR:s system och Ferrita! Va ja ser så är de utblåsen som skiljer lite grann!
Så BSR verkar inte ha Ferrita!
Jo jag har med sett det. Men jag läste någonstans att BSR använder Ferrita. Jag skall kolla upp det där.
Användarvisningsbild
av Mysko
I vilken del av landet bor man om man fick bilen så ren till den platsen där bilderna togs?

Måste testa innan jag far utomlands, vill ju ha bilen ren när jag kommer hem ju,
Användarvisningsbild
av wendtan
Mysko skrev:I vilken del av landet bor man om man fick bilen så ren till den platsen där bilderna togs?

Måste testa innan jag far utomlands, vill ju ha bilen ren när jag kommer hem ju,
De var torrt väder när jag hämtade bilen och någon minusgrad.
Tyvärr har inte det vädret hållt isig :(

Tvättade den igårkväll, Så nu är den i respektabelt skick igen 8)
I skåneland bor jag för övrigt.
av Christian_m
Var på Bilia igår och kom att tänka på färgen, är det samma blå färg som Ocean Race versionen av V70 ? De såg snarlika ut men på V70'n de hade framgick det inte av infon vad färgen hette.
Användarvisningsbild
av wendtan
Christian_m skrev:Var på Bilia igår och kom att tänka på färgen, är det samma blå färg som Ocean Race versionen av V70 ? De såg snarlika ut men på V70'n de hade framgick det inte av infon vad färgen hette.
Ocean Race Blue och Brilliantblå metallic är inte samma färg. Ocean race är mörkare blå. En god vän har en Ocean Race 2,4t nämligen.

Färgkod för Ocean Race har jag dock inte i huvet :D
Användarvisningsbild
av Loner
wendtan skrev: Färgkod för Ocean Race har jag dock inte i huvet :D
Är väl 458 :roll:

/L
av Kojje
Underbar blå färg :wink: Grillen på V50 tycker jag dock inte om byt till en S40N grill mycket snyggare :D
av Christian_m
wendtan skrev:
Christian_m skrev:Var på Bilia igår och kom att tänka på färgen, är det samma blå färg som Ocean Race versionen av V70 ? De såg snarlika ut men på V70'n de hade framgick det inte av infon vad färgen hette.
Ocean Race Blue och Brilliantblå metallic är inte samma färg. Ocean race är mörkare blå. En god vän har en Ocean Race 2,4t nämligen.

Färgkod för Ocean Race har jag dock inte i huvet :D
Okej, misstänkte att en viss skillnad fanns.

Färgkoderna får du plugga in lite bättre märker jag, det är ju extremt viktigt att kunna hela listan. :wink:
Användarvisningsbild
av V 70N-01
Oj oj en så snygg färg och bil. Nu är jag riktigt avis, vill ha en jag med måste börja spara!

Lycka till med din Volvo
XC60 2026 pureläge

Även modeller med "stora" batteriet[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

säkert bra bil och komfort osv, men det som […]

Har inte led lampor dock

V70 D5 2011, missljud?

Tillägg: AC kyler alltså bra när d[…]