Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Någon som vet om det finns att köpa radiostyrda S60, bränsledrivna, seriösa. Vet att Nikko tillverkar en men det är ju till små barn. Letar alltså typ en Kyoscho byggd S60??

Det bästa vore om det fanns att köpa endast kaross så kunde man välja bilen själv och modda på karossen. Skall vara skala 1:10 eller 1:8.

Har hört talas om att Volvo säljer nån sort radiostyrd bil. Ingen aning vad det är för nått?? Är det bara skräp för 10-åringarna??
Användarvisningsbild
av Funk
Har hört talas om att Volvo säljer nån sort radiostyrd bil. Ingen aning vad det är för nått?? Är det bara skräp för 10-åringarna??
Förr var det i alla fall Nikko-skräp eller liknande,jag fick en sådan S60...

/Thomas
av S.t.r.a.n.D
Infide skrev:Jag hade S60-kaross till min 1:10-kyoshometanolhistoria nån gång bortemellan tidernas begynnelse... då var det häftigt.
Vet du om/var det går att få tag på nuförtiden??? Var det en Kyosho bil?? Kanske man kan maila dem och höra efter.
Användarvisningsbild
av A80TD
RoadKiller skrev:
A80TD skrev:Den här firman verkar ha/haft en 1:10 S60-kaross i sortimentet: http://www.trt-technik.de/

Hemsidan säger inte så mycket men det går ju att maila dem och kolla.
Okej, skall maila dem och fråga. Hur hittade du att de haft S60 karosser?
Jag hittade en lista med homologiserade karosser för 1:10 track. Bilmodeller med resp. karosstillverkare var uppräknade.
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]