Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

metalHJ skrev: Varför kan inte kvinnor backa med Släp? :roll:
Sambon, som har såna där odjur som bits där fram, sparkas där bak och är obekväma på mitten backar släp utan problem... Och skrattar när jag får kugga i ettan och räta upp. :oops:
Jag skulle vilja se lite belägg för allt ni säger. Riktiga belägg, inte bara en känsla ni har eller er umgängeskrets. Man kan inte säga att män kör bättre än kvinnor generellt och sen basera det på 5 pers man känner.

Sen känns det ju rätt ofarligt att diskutera en sådan sak på ett forum där det i stort sätt bara finns likasinnade killar, vem skulle säga emot er.

Dessutom står det ju klart och tydligt o rubriken att män leder statistiken, så varför snacka om att kvinnor inte har koll på bilen. Och vad innebär kontroll på bilen igentligen? Själv är jag totalt handikappad när det gäller att fickparkera utan backvarnare och även då är jag direkt kass på det... Jag har inte ens testat att köra med släp men gissar att fällkniven hade dragits fram snabbt.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]