NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

i torsdags kom den, :D kört 45mil, mkt nöjd än så länge, fin sportig fjädring, fin motorkaraktär. monterat Xenon i Original helljus och 3st Hella luminator Chromium Compact, 50w 4300k såklart för mest ljus. även monterat motorvärmare på förmiddagen. trångt. även ett par stänklappar fram hittade dit efter tillverkning ur 6mm gummiduk med 1lagers förstärkning. imorn kommer draget och 6skivors växlaren. :P
yel_low. Har du några bilder på den nya pärlan så får du väldigt gärna dela med dig :D
Kaikki skrev:yel_low. Har du några bilder på den nya pärlan så får du väldigt gärna dela med dig :D
Jag har inte unnat att ta nåra bilder än då vi har dyngväder här... :-(O)
men GUUUUD vad grymmt porrig den är :-O)
FiddeUBC skrev:när kommer bilderna på nya kärran?
de kommer när ja får tid, lite mkt nu med nystart av eget företag och en massa jobb me det :) kanske de blir foton i helg då de är ljust ute om bilen håller sig ren tills dess. :-)-)
yel_low skrev:
de kommer när ja får tid, lite mkt nu med nystart av eget företag och en massa jobb me det :) kanske de blir foton i helg då de är ljust ute om bilen håller sig ren tills dess. :-)-)
Bilderna behöver inte vara ultra-proffsiga, vi nöjer oss med mobilbilder också! Bara vi får en ny läckerbit att glo på! :D
Linqid skrev:
yel_low skrev:
Bilderna behöver inte vara ultra-proffsiga, vi nöjer oss med mobilbilder också! Bara vi får en ny läckerbit att glo på! :D
okej då vet jag :)
Nu står pärlan min innanför Bilias inhängnad i Skövde och väntar på sin nya ägare :lol: . Härligt d.....
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]

Laddat batteriet några timmar då den b[…]