Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av OrsonGbg
Danke Schön Martin 8)

Jag var inne på ljudkällarens hemsida nu, Sharpen kostade 17950kkr. Antar att det var där du köpte din? Som jag förstod det ger dem 3 års garanti också? Vill inte köpa på det billigaste stället utan på hos en seriös firma som har bra kundvård och service. Beställer nog ikväll om jag vågar :oops:
Användarvisningsbild
av elmuppo
OrsonGbg skrev:Danke Schön Martin 8)

Jag var inne på ljudkällarens hemsida nu, Sharpen kostade 17950kkr. Antar att det var där du köpte din? Som jag förstod det ger dem 3 års garanti också? Vill inte köpa på det billigaste stället utan på hos en seriös firma som har bra kundvård och service. Beställer nog ikväll om jag vågar :oops:
Japp köpte min där. Just pga att de kan vad de sysslar med och
de är trevliga och pigga på att hjälpa till. De lånar ut kablar och sånt
så att man kan prova sig fram till bästa lösning. Kul med säljare
som faktiskt bryr sig.
av OrsonGbg
Nu har jag varit på ljudkällaren, trevligt ställe med mycket trevlig och hjälpsam personal, de verkade också grymt kunniga. Hursomhelst så sa jag att jag ville köpa en sådan Sharp som du tipsade om. Tyvärr hade de sålt den sista under förmiddagen och försäljaren visade istället mig den här tv:n http://www.ljudkallarn.com/?ref=prisjak ... APS42P7HDX

Dvs en plasmatv :???:

Jag var väl inne på en Lcd men han sa att han skulle valt den framför sharpen, de ligger ju på ungefär samma prisnivå också. Så det blir nog den plasman från samsung verkar det som.
Användarvisningsbild
av Bosa
Själv har jag blivit förälskad i Pioneer 508XD, återstår dock att se om ekonomin tillåter ett giftermål. :)
Användarvisningsbild
av elmuppo
Grattis! Fick jag provision av ljudkällarn?:)
av OrsonGbg
Ja jag skulle hälsa att du var välkommen förbi så skulle du få en begagnad Denver Dvd-spelare 8)
Användarvisningsbild
av Bosa
Är du fortfarande nöjd med TV:n OrsonGbg?

För min egen del insåg jag igår kväll att min gamla CRT från 93-94 börjar spöka med bildhanteringen, vitt får redigt med blåstick och övriga färger ändrar sig också. Spelar ingen roll varifrån bilden kommer heller. :(

Snackade med Hifibutiken i Östersund nyss iaf så till veckan får jag pris på TV+väggfäste+högtalare, återstår att se om det blir Pioneer LX5090 eller LX5090H. Han skulle forska lite i om merkostnaden för H-modellen verkligen är något för mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]