NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av yel_low
Den står nu sen i onsdags som färdigbyggd, undrar hur lång tid det tar innanden kommer hit till mig? står beräknad leverans vecka 47, men de låter lite väl långt bort med tanke på att den står och väntar på transport?

nån som vart med om detta, eller de har nog flera men hur gick de till för er? tidsmässigt o.s.v.?

den som väntar på något gott väntar alltid förlänge...

väntat sen mitten på Juli...

:-O)
Kan nästan gissa att om den inte är i sverige redan så är den på väg, vänta också skit länge på min men när de väl börja med bilen så gick allt väldigt snabbt....ring till säljaren i vecka och fråga om bilen så kan du säkert hämta upp den tidigare, så gjorde jag iaf
ja jag kan hoppas så den inte står fast där nere och väntar på nånting. om de saknas nåt i produktion för att kunna göra den helt klar och skeppa den hitåt. LÄNGTAR!
åker ju Toyota Carina II -90 med tjejen sen i juli... utan bil suck.

:-)-)
Helt otroligt vilken tid det ska ta å få nya bilen. Beställde en C30 R-design my09 för 8 veckor sen och den har leverans v.48 står det. Men jag tänkte på det att yel_low:s bil redan är färdigbyggd och har leverans v.47 medans min fortfarande är orderlagd och ska komma som sagt 1 vecka efter... låter det rimligt?
jo du har ju väntat något längre. Men det är ju på tok för långa väntetider.. aja bara stå ut. :shock:
Min har stått färdig och väntat på leverans i lite drygt fyra veckor nu... är planerad leverans nästa vecka, så vi får väl se hur det går med det. :)
Välkommen ut i trafiken

IMG_3650.jpeg

Är det någon skillnad med grillen mot v[…]

1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Det var ju det ja[…]

Foringer / Bussinger V90 CC

220' km. 2017. Luft bak og aktive støtdempe[…]