Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:
Sveriges VOLVOforum... ?:-/
Äh vi måste ju vara öppna för förändringar, t o m för den värsta sortens bilar(läs saab) :wink:
Vissa gör ju "reklam" för någit annat forum på sin bil :roll: opps.. där bet jag mig själv i läppen oxå :oops: :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Grammse skrev:
bjompa skrev:
Äh vi måste ju vara öppna för förändringar, t o m för den värsta sortens bilar(läs saab) :wink:
Vissa gör ju "reklam" för någit annat forum på sin bil :roll: opps.. där bet jag mig själv i läppen oxå :oops: :lol:
Ja vi får väl se 1a april vad som väntar. Förra gången lurade ni mig allt grammse :evil:

:wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
~Kalle~ skrev:
Grammse skrev:
bjompa skrev:
Ja vi får väl se 1a april vad som väntar. Förra gången lurade ni mig allt grammse :evil:

:wink:
Jag var inte inblandad då det var innan jag blev moderator, jag avslöjade deras bluff fort men mina inlägg försvann mystiskt ??:-/ , eller sensuren som Camaro 69 brukar säga :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Grammse skrev: Jag var inte inblandad då det var innan jag blev moderator, jag avslöjade deras bluff fort men mina inlägg försvann mystiskt ??:-/ , eller sensuren som Camaro 69 brukar säga :lol:
Ja då får jag skylla på Brainded istället då :wink: ursäkta grammse

/Kalle
Användarvisningsbild
av lilleman
jag skulle gärna haft en gammal 2-taktare :-O)

mvh/roger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 78

Behåll 3"DP och katten, skarva sedan p&[…]

Tack för input! Har varit upptagen med att by[…]