NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av _lucifer_
Bra fråga... dom kanske har missbedömt åtgången på vissa delar eller hinner bara inte producera dom snabt nog?!
Eller så råkade just jag hamna i gräddfilen... men än har ingen bil dykt upp, så man ska inte ropa hej ännu!
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Precis, det är inte kunden som ska förmå säljaren att sälja utan det är ju faktiskt säljarens uppgift att sälja...
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag åkte ut till volvo idag och jag blev faktiskt glad. Först fick jag veta att leveranstiden var framflyttad till v49, sen tog jag en tur med deras V50 D5 r-design för att stilla längtan något.

Sen det bästa av allt är att jag får låna deras V50 D5 r-design under en helg. Vecka 42 närmre bestämt. Så nu går man o väntar på det :D
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Du borde få bättre pris än runt 310 000. Tänk på att min V50 D5 R-design momentum gick på 308 000Kr. Den skulle kostat ca 355 000kr.
Användarvisningsbild
av Jayhawk
FiddeUBC skrev:Du borde få bättre pris än runt 310 000. Tänk på att min V50 D5 R-design momentum gick på 308 000Kr. Den skulle kostat ca 355 000kr.

håller med, fick min S40N R-design momentum för 269 500 och den gick¨på 329 500 plus att jag fick en ljudsystem premium sound utan att ens ha beställt det hehe, fick dock vänta mer än 4 månader på den :x
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jayhawk , hur kunde du få det?

Jag hoppas det går snabbare att få bilen med tanke på att de knappt har några bilar att producera i fabriken nu. 4 månader tycker jag är lite väl lång leveranstid. Det är ju ändå ingen lastbil som jag har beställt!
Däck dimensioner

Beroende på hur mycket du sänkt och hur[…]

Halvljus

Behöver inte vara en som är svagare... k[…]

Välkommen ut i trafiken

IMG_3650.jpeg

Är det någon skillnad med grillen mot v[…]