Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Ja då vi fick en medlem som släppte saaboskulden här i garagetkategorin så ska även jag ta och visa mina bilar.

Denna har jag haft sen 2006 och den har mest hela tiden varit tänkt som leksak som även ska gå att åka långt i (Såld vårvintern 2009).
Bild
Bild
Det som i utseendeväg har gjorts sedan detta sista foto är att jag bytt ut huven mot en utan lackskador :)

Denna köptes in i slutet av Juli som efterträdare till S40in (Ja grammse jag ska byta ut skärmblinkersen mot vita diton och även försöka komma ihåg att ta ett foto bakifrån så ni får se http://www.jagrullar.se-loggan i bakrutan ;))
Bild

Hälsningar
Anders
Användarvisningsbild
av Ståhl
Swedish Aeroplanes Are Bisexual
Sabbar Alla Andra Bilar
Svenskt Arbete Av Blinda
Sälj Anordningen, Använd Benen
Sämst Av Alla Bilar

:wink: :lol:
Ta inte illa upp bara.
Användarvisningsbild
av bjompa
Börjar bli mycke äckliga bilar här på forumet nu... Är de på gång att spåra ur kanske?? :evil: :roll:
Användarvisningsbild
av halmstaden
Jag börjar gilla saab mer och mer !
..och det är kul att det inte går lika dåligt längre för dem

En nyvaxad svart 9-5 Kombi -00 Aero med tonade rutor, det vore nåt!
Alltså innan allt vad facelift heter..

Vi ser fram emot jagrullar-loggan samt massa interiöra bilder från dig brainded!!!

/merzo
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:Börjar bli mycke äckliga bilar här på forumet nu... Är de på gång att spåra ur kanske?? :evil: :roll:
:lol: Man kanske skulle ta låsa saab trådarna :wink: :lol:
Nejdå bara kul med lite spridning på skiten :wink:
Brainded! sitter det vindavvisare på taket på 9000? lite gubbigt må jag säga :lol:
sen höll jag på spilla ut kolan när 9000 hade orange blinkers :-O)
Användarvisningsbild
av Brainy
Grammse: Det fotot var från samma dag som jag köpte bilen, kikar du på andra fotot så är vindavvisaren borta och åtminstonde främre blinkersen är bytta till ljusa.

Fluffen: Tack tack, men jag vet inte om jag håller med och nog har jag fått laga någon rostfläck genom åren allt även om jag självklart försöker hålla den i så bra skicks om möjligt... (för du menar inte 9-5an på sista fotot va? ;))

Halmstaden: Jag ska se vad jag kan göra! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 78

Borde inte eventuell plastmutter sitta på […]

Länkarmsbussningsverktyg

Verktyg för borttagning och installation av l[…]

D4 VEA dricker olja

Det här hålet känns väldigt k[…]