Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fred
S60AWD2.5T skrev:You got mail 8)

Det är ganska enkelt verkar det som , behövs dock ett lurigt verktyg.
Kan inte jag också få mail om det? Om jag ber snällt? :D
Ja det är kanon att man mailar varandra om lösningar, behovet av ett forum då känns en smula onödigt.
Om man vet lösningen på ett problem så skriver man hur man löser det istället för att man ska behöva få fram svaret via ett mail.
Skit samma jag söker svaret på annat håll istället, nånstans på internet lär väl lösningen finnas.
CANBus skrev:Ja det är kanon att man mailar varandra om lösningar, behovet av ett forum då känns en smula onödigt.
Om man vet lösningen på ett problem så skriver man hur man löser det istället för att man ska behöva få fram svaret via ett mail.
Skit samma jag söker svaret på annat håll istället, nånstans på internet lär väl lösningen finnas.
Nja ett forum utesluter ju inte pm kontakter, eller?
Man frågar och någon svara det är väl bra, sedan tycker jag att det är absolut bäst att svara i inläggen direkt.
Det kan vara så att den som har upplysningen inte vill lägga bilder och text på forumet då det helt enkelt kan vara upphovsrätts skyddat material.

Om du har problem med att finna svar kan du ju helt enkelt skriva det
I tråden och få ett svar.
Hittade föresten ettt dokument här....
http://www.mediafire.com/?sharekey=783f ... 2b92777431
Hej,

Jag ser att tråden är gammal och vet inte vem som kan tänkas känna till en ny fungerande länk till instruktionen alt. som kan maila mig en kopia.

Maila då gärna till zoli-at-glocalnet.net

mvh
zoltan
som sagt så hade det ju varit kanon om man skrev i forumet!!!
S60AWD2.5T skrev:
CarMan skrev:som sagt så hade det ju varit kanon om man skrev i forumet!!!

Kan väl på minna om mitt förra svar til dig. Läs ovan.
Vissa saker kan INTE läggas ut på ett forum pga copyright.
det är väll ingen som bett dig kopiera fakta från nån annan utgivare.
Om nån påriktigt vet hur man gör kan man beskriva med egna ord.

Ok anledninngen till min fråga var att en av[…]

Youtube-tråden

Kundservice när den är som allra bä[…]

@EbbevonVolvo , Ditt bilpervo ;-) Man får[…]

Jag tror inte det men jag kan ju inte bevisa de[…]