Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v0lvopob
Halloj allihop, har en volvo 850glt 92- som jag har fått ett litet problem med, det är så att Mitt halvljus slutat fungera, har bytt säkringar, Relä och lampor men det funkar fortfarande inte, någon som kan hjälpa mig med detta problem :roll: ?
Användarvisningsbild
av Sparkz
Förtydligar rubriken. :-(O)

Det är väl glödtrådvakten kvar då, den sitter nere vid pedalerna, längst upp till vänster bland reläna (201)
Användarvisningsbild
av Sparkz
I elcentralen, samma som ljusrelät, men inte på den delen som sticker upp under locket i motorrummet utan på undersidan ovanför pedalerna.
av v0lvopob
satte dit ett relä idag som fattades och som ja inte har haft sen ja köpte bilen, nr 102 eller något sånt och nu funkar det iaf, det lustiga är att det funkat i 1 år utan den :s men nu helt plötsligt så fick jag köpa och sätta dit en, har inte ens rört reläna föränn nu när halvljuset dog så hur kan de ha funkat utan ?, fattar inte
Användarvisningsbild
av ovelindh
v0lvopob skrev:satte dit ett relä idag som fattades och som ja inte har haft sen ja köpte bilen, nr 102 eller något sånt och nu funkar det iaf, det lustiga är att det funkat i 1 år utan den :s men nu helt plötsligt så fick jag köpa och sätta dit en, har inte ens rört reläna föränn nu när halvljuset dog så hur kan de ha funkat utan ?, fattar inte
hmm utan 102:an låter skumt för det är väl just halvljus relät på 850? så var det på min 850 iaf. Hade en riktigt tidig variant och då passa ljusrelät från en 960 kommer jag ihåg... bara om nån annan får samma problem...

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]