Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Men va fasen egentligen... Skit samma. Kan inte bromsskölden hållas av tre skruvar?
Fast hur va de nu. Satt ABS-givaren fast med samma skruv också ?:-/ :?:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Grammse skrev:blir det någon bild med nymålade kylarfästena??? sen kan du skicka mig dekalerna om du har beslutsångest, jag har gått om plats på V70:in :lol:

Tog lite tid, men här kommer bilden.

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt jobbat :-)-) . nya skruvar oxå :D . Tänk vad så lite kan göra för helheten.
Men håller skruvarna bara skölden?? tycker de ser lite grova ut flr bara hålla en tunn plåt?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jaha. Dags att ta nya tag idag tänkte jag och åkte och lånade en mutterdragare sen för att handla en krafthylsa. Först åkte jag till Meca men de hade ingen sån så det var bara att åka till dyraste stället i stan. Dyra men de har allt. En st 13mm hylsa pris 109 kr.
När jag väl var hemkommen satte jag igång med att skruva loss allt igen. Bankade dit 13 krafthylsan och kopplade till mutterdragaren. Sätter igång men det funkade ju fasen inte. Fastän jag tryckte allt jag orkade så gled hylsan utåt.
Sedan testade jag med en slagskruvmejsel eller vad de hette, (nåt man bankar på som vrider lite samtidigt i alla fall). Hände ingenting.
Min far kom och försökte med ... vet inte vad det heter men något järn man håller mot skallen och slår, men det funkade inte heller.

SÅ NU SKITER JAG FAN I DETTA! Lämnar in det i stället.

Så här ser skallen ut.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
funderar på krypa under min i helgen och duscha på lite. om nu bilen är hel imorgon ;-//
ska ändå till biltema i helgen köpa present till min bror som fyller snart :D
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 137

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]