Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är det dom nya 17" från och med MY09 som sitter på? Cassini kanske dom heter, eller liknande..? :P Snygga är dom i vilket fall!
Linqid skrev:Är det dom nya 17" från och med MY09 som sitter på? Cassini kanske dom heter, eller liknande..? :P Snygga är dom i vilket fall!
Yes precis, Cassini heter dem och är 17". Ville ha odysseus först men fick inte välja då det itne längre blev "miljöbil". men dem är snygga ångrar inte dem :) Nya bakspoilern också :)
kez_style skrev:
Linqid skrev:Är det dom nya 17" från och med MY09 som sitter på? Cassini kanske dom heter, eller liknande..? :P Snygga är dom i vilket fall!
Yes precis, Cassini heter dem och är 17". Ville ha odysseus först men fick inte välja då det itne längre blev "miljöbil". men dem är snygga ångrar inte dem :) Nya bakspoilern också :)
Bakspoilern är onekligen diskret vilket inte är fallet för kåpan som döljer urtaget för det löstagbara draget.
av Amli
kez_style skrev:
Grattis till din nya bil!! Ser riktigt bra ut :-)-) Fler bilder!
XC90_Executive skrev:
FT081002 skrev:- 18tum fälgar, mycket snygga, men pirelli däcken som sitter på är usla obalans mm. Återförsäljaren har lovat byta dem
Är det fel på däcken eller är du missnöjd?

Prova att trycka i 3.0 och se om du märker någon skillnad. Pirelli P-Zero Rosso är grymt bra däck, men dom slits fort.
Ja det är mest troligt fel på mina P-Zero Rosso eftersom lokal handlare nämnde att han aft flera med ojämn hjulbana
dibb skrev:vet någon om det kommer komma en ny panel till s80 lr v70? t ex den som finns i xc60?
Menar du instrument panel? Svårt att tro det.. men nästa S60 (och V60?) kommer nog få det vad jag hört
av dibb
kez_style skrev:
dibb skrev:vet någon om det kommer komma en ny panel till s80 lr v70? t ex den som finns i xc60?
Menar du instrument panel? Svårt att tro det.. men nästa S60 (och V60?) kommer nog få det vad jag hört
,

mhm precis, va...tycker att panelen är ful, liknar för mkt bmw gammla panel lr kanske bara jag som tycker det? xD tycker att den nya panelen på t ex bmw 3-serie lr audies är mkt snyggare än den som finns i s80/v70 men den i xc60 är helt okey men synd då kommer jag inte skaffa en s80 :(
dibb skrev:
kez_style skrev:
,

mhm precis, va...tycker att panelen är ful, liknar för mkt bmw gammla panel lr kanske bara jag som tycker det? xD tycker att den nya panelen på t ex bmw 3-serie lr audies är mkt snyggare än den som finns i s80/v70 men den i xc60 är helt okey men synd då kommer jag inte skaffa en s80 :(
Som tidigare BMW ägare måste jag säga att kvalite känslan på volvo S80 interiör är mycket bra och känns mycker mer logisk och praktiskt än BMW 5 och 3 serien dock är BMWs ratt mycket finare i alla fall M ratten
kez_style skrev:Som tidigare BMW ägare måste jag säga att kvalite känslan på volvo S80 interiör är mycket bra och känns mycker mer logisk och praktiskt än BMW 5 och 3 serien dock är BMWs ratt mycket finare i alla fall M ratten
Vad har du för panelinlägg? Vet inte om du har provat den, men R-designratten är riktigt fin. Jag gillar trä, så jag kör träratten. Den är grym, den med. Orginalratten kan lätt kännas lite 'tunn'.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]