Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eldaria
Den liknar den jag har i et skåp på en prick, men min har några andra nummer.
Min heter 3533410-4969

Ja och så har min sladdar som stikker ut där bak, en till radion och en till ström.
Men den funkar inte, sätter jag ström till den så kan jag inte ens få den till att spotta ut Kassetten, men radion hittar ut av att den är där, men ger fel meddelande så snart jag försöker göra nått med CD.

Min Radio Heter SC-800.
Användarvisningsbild
av Loner
eldaria skrev:Den liknar den jag har i et skåp på en prick, men min har några andra nummer.
Min heter 3533410-4969

Ja och så har min sladdar som stikker ut där bak, en till radion och en till ström.
Men den funkar inte, sätter jag ström till den så kan jag inte ens få den till att spotta ut Kassetten, men radion hittar ut av att den är där, men ger fel meddelande så snart jag försöker göra nått med CD.

Min Radio Heter SC-800.
Och du åker 850 enligt din avatar..
Bak på denna finns det två kontakter, inga sladdar som sticker ut.

/L
Användarvisningsbild
av eldaria
Jajemen, en 850 T5 från -94 made in Belgium.
Dom sladdarna som stikker ut, en av dom är bara till ström, den andra har typ ett Mini Din koppling, typ en PS2 port på en dator, och går till stereon.
Användarvisningsbild
av ufriman
Den borde passa din bil eftersom det är en 10 cd växlare.
När den nya generationen av stereo kom till V70 och S60 övergick de från 6 enhetsstyrda till 10.

Detta fick jag erfara när jag tog min gamla cd växlare från V40 -> S60 och fick tag i övergångskabeln mellan din och mini din då visade det att dessa var ej kompatibla mellan varan pga 6->10 disk. Dvs nyare radios kan bara styra 10,20,30 enheter.
medan de gamla klarade 6,12,18 osv..

//Ulf

PS är den till salu?
Användarvisningsbild
av Loner
Fått svar i andra forum att fästplåten som sitetr fast på växlaren är till S60. så då lär den ju vara till alla P2-bilarna då..

/L

Hybriden är ju diesel och verkligen ingen p&a[…]

V60 T3 -2011 Turbo laddar inte

Hej! Jag har fått exakt samma felkoder. Hur […]

Glappar det i stolen om du "rycker"fram […]

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg