Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
Mr Skidmark skrev:Ville bara tillägga att grejorna är absolut INTE stulna eller nåt sånt, dom köps av återförsäljare, kan ju lätt missuppfattas med tanke på mitt förra inlägg.

The names have been changed to protect the innocent :lol:
Tjenare. :D jag undrade över en grej, du kunde fixa till bra pris (det låter bra) men vart finns du? Kanske dem som du monterade hos kan montera åt mig? och nedlackering av sidorna + bak.
Du kan skicka email till mig på [email protected] och jag är ganska intresserad av detta :). Kom gärna med fler förslag jag kan göra med bilen (som du kan fixa),
Användarvisningsbild
av kez_style
kez_style skrev:
Mr Skidmark skrev:Ville bara tillägga att grejorna är absolut INTE stulna eller nåt sånt, dom köps av återförsäljare, kan ju lätt missuppfattas med tanke på mitt förra inlägg.

The names have been changed to protect the innocent :lol:
Tjenare. :D jag undrade över en grej, du kunde fixa till bra pris (det låter bra) men vart finns du? Kanske dem som du monterade hos kan montera åt mig? och nedlackering av sidorna + bak.
Du kan skicka email till mig på [email protected] och jag är ganska intresserad av detta :). Kom gärna med fler förslag jag kan göra med bilen (som du kan fixa),
Jag glömde skriva att jagvill gärna ha dimmljus också samt prisuppgifter på träpanel inläggning runt om (inklusive mitt konsol).
Har en v70 -06

hör gärna av dig. :D
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
WTF......är det bara jag som inte har råd med en ny bil :(
av jbl
Klockren diesel räcer 8)
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Tackar för det jbl.

Alltid kul att höra att man lyckats.

Ha de

Steve
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Hej på er alla som varit vänliga att skriva en rad om min D5R, tänkte bara önska alla en riktigt skön sommar (naturligtvis alla andra oxå)
Har gjort några små förändringar på bilen och uppdaterar med lite bilder snarast. Vi ska ut och lufta den lite runt om i Sverige och ev. neråt Danmark+Tyskland, ska försöka få in lite bilder efter det.

Ha de

Mr Skidmark
Användarvisningsbild
av Nicke73
Trevlig sommar på dig med.

Bilen ser najs ut bra jobbat!!

/Nicke
Användarvisningsbild
av jakobsson
Kommer lite efter alla andra men jag säger bara.....*SUCK* Fy F*N va snygg den är. Är det okej om jag printar ut bilderna på din fina.. nej förlåt helt gudomligt vackra... nä ASLÄCKRA D5R och har den som mall för hur jag vill att min ocean race en dag ska se ut? :D

Har du fortfarande kontakten kvar gällande delarna så är jag intresserad av att prata lite om en ev affär.

Va rädd om din vackra pärla nu. :)
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Jakobsson:

Sorry att jag svarar först nu, men har haft lite(ganska mycket) strul med datorn och inte varit inne här på ett tag.
Självklart får du printa ut om du vill, vilket du förhoppningsvis redan gjort ;-)
Hoppas att du fått tag på lite grejor själv eftersom det var ett tag sedan du postade inlägget.
Väntar med spänning på din bil i Garaget också.

Ha de

Steve
Generator laddar ej batteriet

Tog ut hela instrumentpanelen idag och mätte […]

Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par &[…]

Ta bort kåpan över motorn och lä[…]

PA12 Bränslerör

Hej Någon som vet vart man kan köpa br&[…]