- fre 03 okt 2008, 03:11
#222871
:lol: Hejsan och hoho mitt i natten!!
Såhär är det, jag har en S60 2,4T -01
Hade jobbat eftermiddag och skulle hem till fredagsölen med polarna, ligger på motorvägen och marschar 140-160 när jag känner hornen växa ut =) :twisted:
Lägger ner på 4 på drullomaten och stämplar förbi en karavan med div bilar.
Är en 5serie som blinkar ut och hänger på....hirrhirr tänker jag och håller vad tygeln håller.
Ända upp till 220-225 sen är det som om man kör in i en enorm motvind och känns som en fartspärr!!
Uuh tänker jag och släpper av för jag tänkte att nu lär det hänt nåt.
BMW:n gör likadant.
Jag lyssnar och känner ett tag och men inget fel....växlar ner och öser på igen, upp till 220 sen samma historia.
Och ja jag valde över till D så det var inte varvstoppet som gick i om någon redan tänkte på det
Var ju en himla tur att BMW:n inte var begåvad med 2,5 eller 3liters spisen så man fick pisk :lol:
Men är det så jävligt att 2,4t är spärrad på 220 eller nåt?
Tänkte att jag skulle mätt upp med GPSen hur fort det gick i verkligheten men det är inte varje dag jag kör såhär fort längre :-P
Ja 250km/h spärr hajjar jag för det har ju nästan alla bilar idag.....men 220? vad fan har jag pulat i massa orr-prylar då för!?! haha
Ja forhoppningsvis får jag svar från en kunnig och ev beläst person i den här frågan, så jag kan sova tryggt om nätterna igen och fortsättningsvis kan koncentrera mig på jobb och flickvän :roll: :lol:
Ha det bra nu och gör inte som jag, stanna kvar på lågväxel och mittlinje
Fred ut, Danno
Såhär är det, jag har en S60 2,4T -01
Hade jobbat eftermiddag och skulle hem till fredagsölen med polarna, ligger på motorvägen och marschar 140-160 när jag känner hornen växa ut =) :twisted:
Lägger ner på 4 på drullomaten och stämplar förbi en karavan med div bilar.
Är en 5serie som blinkar ut och hänger på....hirrhirr tänker jag och håller vad tygeln håller.
Ända upp till 220-225 sen är det som om man kör in i en enorm motvind och känns som en fartspärr!!
Uuh tänker jag och släpper av för jag tänkte att nu lär det hänt nåt.
BMW:n gör likadant.
Jag lyssnar och känner ett tag och men inget fel....växlar ner och öser på igen, upp till 220 sen samma historia.
Och ja jag valde över till D så det var inte varvstoppet som gick i om någon redan tänkte på det

Var ju en himla tur att BMW:n inte var begåvad med 2,5 eller 3liters spisen så man fick pisk :lol:
Men är det så jävligt att 2,4t är spärrad på 220 eller nåt?
Tänkte att jag skulle mätt upp med GPSen hur fort det gick i verkligheten men det är inte varje dag jag kör såhär fort längre :-P
Ja 250km/h spärr hajjar jag för det har ju nästan alla bilar idag.....men 220? vad fan har jag pulat i massa orr-prylar då för!?! haha
Ja forhoppningsvis får jag svar från en kunnig och ev beläst person i den här frågan, så jag kan sova tryggt om nätterna igen och fortsättningsvis kan koncentrera mig på jobb och flickvän :roll: :lol:
Ha det bra nu och gör inte som jag, stanna kvar på lågväxel och mittlinje

Fred ut, Danno
S60 2,4T -01
KÖPES: 18 el 19" S60R fälgar med däck. Även intresserad av t.ex Bilstein/HR chassi
KÖPES: 18 el 19" S60R fälgar med däck. Även intresserad av t.ex Bilstein/HR chassi