Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
jag målade en cykel i den dära hammarlackfärgen :D
glöm ej skrapa rent på navet innan du monterar nya skivorna. Och lite rostskydd på fjäderbena skulla snygga upp tillvaron bakom fälgarna :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Bra att du ser efter så att våra bilar inte rostar sönder grammse. :wink:
japp, jag är allergisk mot rost som syns :wink: t e x under huven, bakom fälgarna,rostig dragkrok mm.
Jag är ständigt på min bil och bättrar på i hjulhusen, det blästras ju bort av grus stänket :-)-)
Användarvisningsbild
av Braweheart
grammse skrev:
Tomas88 skrev:Bra att du ser efter så att våra bilar inte rostar sönder grammse. :wink:
japp, jag är allergisk mot rost som syns :wink: t e x under huven, bakom fälgarna,rostig dragkrok mm.
Jag är ständigt på min bil och bättrar på i hjulhusen, det blästras ju bort av grus stänket :-)-)
Jo det skulle vart mycket snyggt att måla på Fjäderbenen fram så dem såg lite roligare ut.. Men det får bli till våren iaf.. Nu har det varir så mycket så jag orkar inte..

Vill bara ha på detta nu..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Blir så FRKTANSVÄRT Arg..

Köpte ju nya ok på biltema, bak stämmer men när jag tar fram sista oket inför lackning så ser jag att jag fått 2st ok till vänster sida :-(O)

Kollar kartongerna och se på fan det är samma ettiket på dem.

Kollar kvitto och ser att där stämmer det.

66-5006 Bromsok 1 Vä-FR 499,00 kr
66-5007 Bromsok 1 Hö-FR 499,00 kr

Dem asen har gett mig fel vara. :-(O)

Tur bara att jag såg detta innan jag börjat lacka oket då. :¤

Ringde dem nu och givetvis trodde dem inte på mig. Han sa det att vi scannar ju varje kartong så stämmer kvittot så stämmer varan.
Jag fråga då denne yngling om han tror att jag ringer bara för skoj skull om en sån här sak??
Får då till svar, ja det vet ju inte jag heller.

Fick till slut snacka med en chef och skall nu ner efter jobbet idag och byta till ett höger ok fram, samt att jag får mil ersättning då det är dem som gjort fel.

Så nu känns det lite bättre.. :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
ingen kopparpasta så långt ögat kan se ??:-/ ??:-/
Brukar vara lite enklare lossa sedan om man lägger lite mellan navet och skivan och på div andra ställen :P
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 27

Hoppas att det inte blev allt för dyrt f&oum[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Ja det stämmer, min har gått ca 10100 m[…]

Uppdatera mjukvaran

Jag har haft serviceavtal tills bilen blivit minst[…]