- ons 24 sep 2008, 13:14
"Elmanövrerade/eluppvärmda yttre backspeglar med tiltfunktion vid backning"
Är det någon som fått detta att fungera förutom på bilar utrustade med Elmanövrerad förarstol med minne för förarstol och ytterbackspeglar?
Amli skrev:Om det är följande funktion som Ni anser saknas så verkar den enligt Volvos hemsida vara standard på alla V70II och XC70II.kave skrev:Är det era backspeglar? Jag tycker inte att man ska behöva ringa runt och fråga utan säljaren får helt enkelt lösa det. Om inte säljaren vet får han/hon ta reda på det. Punkt slut. Vad har säljaren sagt till er? Bara ryckt på axlarna så är ärendet utagerat? Inte ok i så fall om du frågar mig. Verkstaden borde ju kunna kolla om inte annat.JK24T skrev:Ni som upplever ketchupeffekten samt rycken i 2-3 växlingen har ni klagat, till Åf och/eller VP direkt ?Och var hör du av dig till VP?
Om inte, gör det ! Jag har klagat och klagat, VP har ringt upp mig för att höra. Ingen lösning ännu men jag har hävdat att denna "egenskap" inte är normal.
T6 automat rycker inte, D5 rycker inte, varför rycker 3,2 då ?
Min knakar och rycker och har dessutom förmågan att röra sig horisontellt i fjädringsrörelser.
I vårt fall saknas en viss funktion som ska vara standard på XC70 men säljaren har ingen aning om hur vi ska göra. Kan man då stämma av med VP direkt så vore det ju enklare.
"Elmanövrerade/eluppvärmda yttre backspeglar med tiltfunktion vid backning"
Är det någon som fått detta att fungera förutom på bilar utrustade med Elmanövrerad förarstol med minne för förarstol och ytterbackspeglar?