Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Tomas88 skrev:Nu har de kommit.
Volvoälgdekalerna :D
Tomas88 skrev:Okej, men vad är skillnaden? Jag ser ingen förutom att det står Volvo på mina då.

Bild
Menar du att dom ser lika ut bortsett från "Volvo"
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Okej, men vad är skillnaden? Jag ser ingen förutom att det står Volvo på mina då.

Och jo jag är säker på att jag skrev jagrullar. Vet också att jag kontrollerade stavningen.
kolla hornen på älgen :wink: , sen på dekaltrim så där det står rabattkod/presentkort skriver man in jagrullar och då kommer frågan upp vilken färg man vill ha på dekalen! gjorde det så för dig tomas?
sen stavas det RABATT inte RABBAT, det har Camaro 69 lärt mig :mrgreen: :-)-)
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja tycker dock att älgen me volvo upptill äger alla andra varianter av älgdekaler, å de är alla dagar i veckan.

De blev asså svarta för dej, kommer bli tjüsigt!!

Edit: 10-2 :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:

Och jo jag är säker på att jag skrev jagrullar. Vet också att jag kontrollerade stavningen.
kolla hornen på älgen :wink: , sen på dekaltrim så där det står rabattkod/presentkort skriver man in jagrullar och då kommer frågan upp vilken färg man vill ha på dekalen! gjorde det så för dig tomas?
sen stavas det RABATT inte RABBAT, det har Camaro 69 lärt mig :mrgreen: :-)-)
Okej okej. Jag ser skillnaden nu. Men mina och Bjompas är snyggare. :D

Ja jag skrev jagrullar i den rutan och valde också färg. Jag ska fasen ta och maila dem och fråga vad det är frågan om.
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:Edit: 10-2 :mrgreen:
De va då ett jäkla tjat. :evil: Men troja vann i alla fall sin senaste match. Oskarshamn-Troja Ljungby 1-5.
Sen ska man ju kanske inte vänta sig att Troja ska vara bland de bästa med tanke på att de är nykomlingar i Allsvensken. Det var ju inte så många år sedan Leksand var i Elitserien heller.

Men det är okej Bjompa jag är inte sur på dig. :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:
Ja jag skrev jagrullar i den rutan och valde också färg. Jag ska fasen ta och maila dem och fråga vad det är frågan om.
Nej svär inte på Klas: fråga snällt :D , men fan inte bra då kommer du säkert få "nya" dekalerna före mig :P
Sen så vet jag och SEWE att våra dekaler äger ut era missbildade älgar 24:7 :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har pysslat lite idag.

Detta ser ju inte så trevligt ut

Bild

Så det har jag fixat till.

Bild

Som grammse påpekat såg kylarfästena inte så fina ut heller.

Bild

Silver hammarlack blev det.

Bild

Är ej monterade på bilen ännu eftersom de fortfarande känns lite klibbiga. Så de får torka inne över natten.
Är ju ledig i morgon så har ju lite tid att pysla med det. :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Monterade älgdekalerna idag, alltså den snygga varianten :wink:

Bild

Bild

Är nöjd. Funderar bara på hur det går när man ska tvätta och vaxa över dekalerna, känner man över dem så känns ju ändå en ganska skarp kant.
Användarvisningsbild
av Nexus
Rost :( Nu vet jag varför jag bytte bort japanaren mot volvon :mrgreen:
Sen så har jag tvättat bilen ett dussingånger(högtryck) med mina ÄLG dekaler och de sitter som berget.Ska jag gå in närmare på detalj så ser dekalen ut som en älg med ren horn :wink:
Tomas du har glömd vaxa under sidoblinkersen. Jag lossa min och vaxa under men det resulterade i att ena lamp fästet gick sönder så då blev man ju tvungen köpa nya :oops:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 137

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...

Jo det är det jag menar, den som sitter p&ari[…]

V60 Hybrid - Erfarenheter