Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag ber så mycket Blomman om URSÄKT! Det var inte min mening att dua dig, ville bara att du skulle kolla så du förstod att det var jag som börjat tråden. är inte hemma så där värst mycket på den här sidan, men jag BER SÅ MYCKET OM URSÄKT!!!! :oops:

:oops:
Jag tycker att "blommans" kommentar om att inte dua honom bara känns löjlig :shock: Vad ska man kalla herr blomman för då? Ska man säga NI till honom ?:-/ Väx upp!!! Vi har duat varandra i Sverige i över 20 år nu, vi lever väl inte på 30-talet heller ?:-/ Håll dej till ämnet eller skapa en ny tråd :lol:
vetten skrev:Jag tycker att "blommans" kommentar om att inte dua honom bara känns löjlig :shock: Vad ska man kalla herr blomman för då? Ska man säga NI till honom ?:-/ Väx upp!!! Vi har duat varandra i Sverige i över 20 år nu, vi lever väl inte på 30-talet heller ?:-/ Håll dej till ämnet eller skapa en ny tråd :lol:

30-talet..... det är mer än 20 år sedan det var 30-talet :wink:
CarMan skrev:
vetten skrev:Jag tycker att "blommans" kommentar om att inte dua honom bara känns löjlig :shock: Vad ska man kalla herr blomman för då? Ska man säga NI till honom ?:-/ Väx upp!!! Vi har duat varandra i Sverige i över 20 år nu, vi lever väl inte på 30-talet heller ?:-/ Håll dej till ämnet eller skapa en ny tråd :lol:

Ja man väntade ju bara att nån stackare skulle haka upp sej på det också ?:-/
Tjafsskallar :!: :!: :!:
Ibland så blir man ju så jävla trött på alla som ska tjata sönder alla detaljer dom kan hitta :-(O) Bara så tröttsamt :-O)
Som jag sa tidigare! HÅLL ER TILL TRÅDÄMNET ELLER STARTA EN NY TRÅD :evil:
måste ju säga nått, i väntan på att trådskaparen ska svara på våra frågor
vetten skrev:
CarMan skrev:

Ja man väntade ju bara att nån stackare skulle haka upp sej på det också ?:-/
Tjafsskallar :!: :!: :!:
Ibland så blir man ju så jävla trött på alla som ska tjata sönder alla detaljer dom kan hitta :-(O) Bara så tröttsamt :-O)
Som jag sa tidigare! HÅLL ER TILL TRÅDÄMNET ELLER STARTA EN NY TRÅD :evil:
:-O) Se där ja två inlägg som inte handlar om högt HC från dig vetten :-)-),det var ju du som trampade utanför först 8)
Om man skriver en tråd om att bilen inte går bra,och i första inlägget skriver att jag/vi bytt ditt och datt.Att man sedan får tips om andra ideer längre ner i tråden och blir du:ad och hänvisad till första inlägget,känns lite som att:
Fan jag har bytt as mycket på bilfan ditt pucko läs första inlägget.
Står det något där om temperaturen? Nej det gör det inte.
Jo visst! Men jag har åtminnstånde försökt att vara seriös och svara på din tråd och gett dej flera tips och råd för att hjälpa dej, så släng inte skit på mej, det är väl klart att jag blir förbannad när nån idiot börjar tjafsa ?:-/ OCH det tänker jag fortsätta med och han mr "car man" varför tror du han har så många inlägg? Jo ?:-/ Dom flesta är ovesäntliga och har alltid varit på detta forum ?:-/
Det är som jag alltid har sagt på detta forum att HÅLL ER TILL TRÅDEN :evil:
Jag trodde för ett ögonblick att detta forum hade blivit bättre, men om ni ska tjafsa om allt så Ok. No more tips from me :-O) utan lös dom själv och fortsätt med erat trams :-O)
Är det så ni vill att det ska vara här ELLER :?: :evil:
jag har många inlägg för jag varit medläm i 5 år
Sök gärna på mina inlägg
http://jagrullar.se/forum/search.php?au ... 7&sr=posts.

------------------------------
väntar fortfarande på svar för att kuna hjälpa trådskaparen
CarMan skrev:jag har många inlägg för jag varit medläm i 5 år
Sök gärna på mina inlägg
http://jagrullar.se/forum/search.php?au ... 7&sr=posts.

------------------------------
väntar fortfarande på svar för att kunna hjälpa trådskaparen
Efter som du fortsätter att tjata så visa det bara att du inte har något att säga mer en att komma med DUMMA kommentaren. Ja det va lugnt ett tag när vi "slapp dej" men nu verkar du ju vara tillbaka med ditt skitsnack!!! FY FAEN :evil:

TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT att vissa inte inser vad dom gör :evil:

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]