- tis 23 sep 2008, 21:24
Förövrigt håller jag med Isak, köp så mycket det går ifrån skrotarna! Där finns kunniga, kundorienterade och hjälpsamma människor, precis det motsatta från när man kliver in i reservdelsbutiken på Volvo/Bilia.
CarMan skrev:hur mågna kontaktstycken har du köpt till din Toyota?Hur många kontaktstycken jag, eller någon annan, har köpt spelar väl ingen roll?! Det handlar om inställningen från de som interagerar med kunderna och där är Volvo/Bilia ljusår ifrån, till exempel, Toyota!
man kan hitta det mästa (ja det är lite si o så med reläer på dom nya modellerna har jag märkt) Men att hitta vissa kontaktstycken o sen få rätt kabelskor, är faktiskt dent dåligt i detta system.
Som tur är är det inte jag som byggt systemet. (finns mycke som inte är andvändarvänligt i det där programet, dem som lägger in saker har nog inte jobbat i bil brnshen
Förövrigt håller jag med Isak, köp så mycket det går ifrån skrotarna! Där finns kunniga, kundorienterade och hjälpsamma människor, precis det motsatta från när man kliver in i reservdelsbutiken på Volvo/Bilia.
Volvo V70N Bi-Fuel -02
Toyota Celica ST 2000 -76
Toyota Celica ST 2000 -76