Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Appel
Anders E skrev:Visningen i helgen var för dom som beställt och eventuella nya köpare.
Jag fick inbjudan via SAS så hur dom tänkte vet jag inte riktigt.

Undrar vad en XC60 T6 skulle kosta? (Fläsk förmodligen)
Den T6 som jag har beställt hade ett grundpris på 467 900:- när den ännu var beställningsbar. Då ingår Summum-paketet som standard samt dubbla pipor bak och automatlåda med sportläge.
av Mattiasa
Var också och provkörde XC60 igår. Får säga att jag var imponerad av den. Kändes smidig och komforten var hög. Inget knirr eller knarr, utan känslan var solid. Spännande att få prova City Safety funktionen också....
Användarvisningsbild
av Appel
Kul med den nya funktionen där varje bil får sin egen webbsida där man kan ha kontroll på specifikation, gjord service, beställa service, beställa biltvätt, hjulbyte vinterhjul/sommarhjul, mm samt hämtning och lämning vid service eller tvätt eller däcksbyte.
av Agneo
Kul o höra att ni tryckte det var trevligt på vip körningen i Frihamnen!
Kul Appel att du fotat/filmat så mycket!
Såg ju att t.o.m jag fanns med på flera kort när jag körde runt gästerna på "stadshinderbanan"!

Mvh
Användarvisningsbild
av Anders E
Ok, det stod 2st 2,5T utanför mitt jobb (konferanscenter). Provbilar kanske? "Fejkskyltade" kanske?
Volvos testbana ligger inte långt härifrån.
Han jag pratade med på Volvo sa att 2,5T kommer att finnas, dock ej på svenska marknaden.
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]

Rost vid gångjärn baklucka V60 2021

eftersom det är vitt så lägg lite […]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]