Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Vad då ser inte ut som orginalet? Hur ser orginalet ut och vilka tillverkar dessa?
Det stod aldrig något om nån rabatt på bekräftelsen, därför blev jag osäker. Men jag får väl hoppas jag får den då.
Användarvisningsbild
av bjompa
De ja menar är att den dakalen du får är inte skriven me skrivstil som på loggan längs upp på sidan här.
De stod inget om nån rabatt på mina orderbekräftelser heller men de vart iaf draget, de får du se på "fakturan" som ligger me i paketet.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Men fasen va dåligt. Då e de ju ingen vits att ha den i så fall. :(
Nej, ja vart minst lika besviken när ja fick mina, har fått 6st som ja gett bort till min bror som glatt dekaltrimmat sin 360 me dom..
Tycker ju att nån som har lite ansvar här på forumet skulle kunna fixa detta så man får dekaler i skrivstil ist, de lär ju knappast bli nå dyrare för dekaltrim.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Men va konstigt, grammse har ju jagrullardekaler i skrivstil.
jag fick vanliga fula med oxå varje gång och skänkte mina senaste till Fluffen. Kanske kande passa på någon traktor eller så :lol:

Jag ska kolla upp lite om vi kan göra något med dekaltrim om få logga i skrivstil. Lite onödigt de skickar med när ingen gillar stuket på dekalen
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:
Tomas88 skrev:Men va konstigt, grammse har ju jagrullardekaler i skrivstil.
jag fick vanliga fula med oxå varje gång och skänkte mina senaste till Fluffen. Kanske kande passa på någon traktor eller så :lol:

Jag ska kolla upp lite om vi kan göra något med dekaltrim om få logga i skrivstil. Lite onödigt de skickar med när ingen gillar stuket på dekalen
Du gör helt rätt i att kolla upp de, de räcker ju att dom fixar den i skrivstil, man behöver ju inte begära att man ska få "sveriges volvoforum" me.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 137
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...