Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av cocls
Hej,

Jag försökte söka för att hitta svar på min fråga, men det var svårt då jag inte vet vad grejen heter :D Jag har en 855 -95, import. För att starta bilen måste jag köra in en plastpinne (ngn slags nyckelchip eller vad det nu kan heta) i ett runt hål brevid tändningslåset innan jag kan starta bilen med nyckeln. Grejen är att denna manick är jävligt opålitlig. Ibland får jag sitta och peta i tio mnuter innan lampan slutar blinka. Någon som vet om detta går att åtgärda på något lätt sätt? Om inte hur mycket kan det tänkas kosta att koppla ur skiten? Kan man göra det själv utan kunskap om bilel, mha en guide el.dyl.? Mycket tacksam för svar, snart sänker jag bilen i ån! :evil: :evil: :evil:
av *pettson*
cocls skrev:Flashback ägde volvoforumet på kunskap om volvo :D Tack ändå!
Eller som vi diskuterat många ggr här och nordic 85x70. Vi är mera seriösa, vi delar inte med oss av information som kan få din bil stulen oavsett om vi kan koppla ur det på 5min. Du hade funnit det svaret om du hade sökt. Du är inte den första som frågar och inte den sista som inte får nåt svar. :-)-)
Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]

Finns ju inget att spola på en manuell l&ari[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]