Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Men grammse. Titta nu,en liten uppdatering har ju kommit.

Det är väl trevligt med hockey. Men inte Leksand. HV71 ska de va.
Sen har ju VM-kvalet i fotboll börjat. ... Jo det är roligt.
Sweeman skrev:börjar bli febrig också :(
jag har legat hemma i feber sen måndags kväll :( tur man har denna sida där man får lite uppmuntran :D
Var ute en sväng idag och handlade men blev helt slut och bara hem lägga sig under täcket igen :(
men jag han hämta mina dioder och montera sen var det bara krypa ner igen frysandes och eländig :cry:
ofan :( verkar iaf ha fått den som alla andra har, återkommande feber *jippi* som tur har jag inte börjat frysa som en glasspinne ännu, men känner hur febern pulserar ut :(
nu har man börjar få tillbaka lite glöd! var på skroten igår och fyndade en vinge samt gasfjädrar för 200kr :D så nu idag monterade jag de nya fjädrarna! skit gött att skuffen flyger upp nu när man öppnar den :D och har nyligen slipat på vingen jag hittade! ska ta och sälja den svarta såfort jag hittat fästena! :) då denna vingen är lättare och har mer fästen! alltså kommer den sitta ännu hårdare :) aldrig sett en liknande faktiskt.. trodde de bara fanns den stora tunga och den mjuka varianten... denna är nått mitt emellan med 6skruv/sida! och ser precis ut som glt vingen :S

Aja så när jag får pengar så ska jag lacka vingen å smälla på den! och köpa nya volvo emblemet och låsringar till ribban! bilder kommer då också!
ser precis ut som vilken skuff vinge som helst :P men visst :P dock har jag slipat på den så den är inte lika glansig å mossig längre :P
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 64

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]