Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Ståhl skrev:
grammse skrev:äh skyll på du utgick från skatte märket och ej tänkte på skylten blev upp o ner :lol:
Haha! ja de vore ju faktiskt värt ett försök. :mrgreen:
ja skyll på mig annars, skicka mig böterna och ett foto på den arga polisen :lol: Nej så får man ej skriva men du hajjar säkert ironin i det hela :P
Användarvisningsbild
av Ståhl
grammse skrev:
Ståhl skrev:
grammse skrev:äh skyll på du utgick från skatte märket och ej tänkte på skylten blev upp o ner :lol:
Haha! ja de vore ju faktiskt värt ett försök. :mrgreen:
ja skyll på mig annars, skicka mig böterna och ett foto på den arga polisen :lol: Nej så får man ej skriva men du hajjar säkert ironin i det hela :P
Haha!!
Javisst. :mrgreen:

Men åter till bilfan, jag letar förfullt efter en solenoid som ska bli till skufföppningen. Men orken att åka och fixa en finns inte för tillfället. Och så måste jag skaffa fjädrar till bilfan, har tröttnat totalt på att den ska va så J*VLA låg. Fick inte ens under domkraften under framvagnsbalken. Just nu är det ca 5cm från framvagnsbalken ner till marken om inte mindre.
Och så är det ju iofs bra att få dit lite fjädrar och sånt nödvändigt som kan behövas för besiktning eftersom bilen ska besiktas i november, samma månad som man fyller 18.
Användarvisningsbild
av Ståhl
bara för att förvarna er! nångång denna vecka kommer det att komma upp en massa bilder i den här tråden! 8) :lol:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Tomas88 skrev:Spännande :D
Ja faktiskt.. Ska bli spännande att ta alla kort medans jag håller på med allt som görs på bilen. :roll:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Fixade fjädrar idag iallafall.
Ska väll på nångång denhär veckan är det planerat..samtidigt som massa annat så som ny framruta och en massa annat.

Bild

Somsagt, nångång den här veckan kommer det komma upp mycket mer bilder. 8)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Jaha..
Då har man börjat sätta dit fjädrarna igen då. :|
Bild
Gött stuk efter vi monterat bakfjädrarna.

Bild
Sådär lagomt hög bak.

Bild
Halva framvagnen bortskruvad för att få dit fjädrarna fram.

Dock hann jag inte klart idag, Men fortsätter imorrn eller på söndag !! 8)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Nu får du ju plats med större fälgar. :mrgreen:
Fin verkstad föresten, en billyft skulle passa perfekt där. :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
De va ingen dålig domkraft. Du behöver ju knappt någon billyft. :wink:

Nu när du har en massa saker borta så kan du ju passa på att rostskyddsbehandla lite också.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Du kan ju behålla de gamla fjädrarna fram, hänga på en LGF skylt och blåsa lite Epa och a-traktorer. 8)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 48

Hej! Tänkte lägga ut en intressekoll p&a[…]

B30a i en 740?

Fast den såldes väl aldrig här? De[…]

Automatlådan fast i "P"

Kolla kontakten på bromspedalen.