Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Jag har ej bestämmt reglerna men tycker att när en bil är såld så låser man tråden. Anderzohns gammla trådar låses och det är han medveten om. Undrar man över en gammal bil så finns ju alltid PM.
De flesta som har eller hade 2 eller flera trådar är ju på gammla bilar som är sålda.
Visst har man 2 bilar så ser jag inget hinder i att ha separata trådar på bilarna.
Det var bra ni tog upp frågan nu får vi lite diskutera på forumet :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
Visst om man sålt en bil så finns det ju ingen anledning att ha kvar tråden.

Så här är beskrivningen för avdelningen.
"Garaget
Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per medlem!"

Enligt detta så kan man ju även om man har två bilar som man håller på med inte ha mer än en tråd.
Användarvisningsbild
av bjompa
Den här tråden får du/ni låsa om ni vill, men ja tycker att man ska kunna ha flera trådar igång om man har flera bilar..
Har ja 2 projekt stående så vill ja kunna visa båda dom i 2 trådar, som ja skrev förut, de blir ju grötigt om man har 2 bilar i en tråd...
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:Den här tråden får du/ni låsa om ni vill, men ja tycker att man ska kunna ha flera trådar igång om man har flera bilar..
Har ja 2 projekt stående så vill ja kunna visa båda dom i 2 trådar, som ja skrev förut, de blir ju grötigt om man har 2 bilar i en tråd...
Jag håller med dig bjompa. Förslaget om ändring är upptaget/under utredning. Jag mfl tycker självklart man ska få ha en tråd per bil.
Mvh Magnus :-)-)
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:
bjompa skrev:Den här tråden får du/ni låsa om ni vill, men ja tycker att man ska kunna ha flera trådar igång om man har flera bilar..
Jag håller med dig bjompa. Förslaget om ändring är upptaget/under utredning. Jag mfl tycker självklart man ska få ha en tråd per bil.
Mvh Magnus :-)-)
Då får vi hoppas på en liten ändring då :D
Användarvisningsbild
av bjompa
Brainded skrev:LexBjompa! http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=51&t=32985

Vi låter denna tråd vara kvar en stund till för vidare diskussion ang. vad ni anser om reglerna. Sen låser jag den, alternativt flyttar till klotterplanket och ändrar rubrik om Bjompa vill det istället.

mvh
Anders
Klockrent!!!

Du får flytta den när du vill.. :-)-)

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]