- fre 12 sep 2008, 17:40
#217275
valle08 skrev:Arg, besviken men mest snopen över att man måste ligga på och tjata för att få nått i överhuvudtaget, när det blir såna här fel tycker man ju att det ska gå på nån sorts automatik, för att få lite kundnöjdhet. Känns som en dålig start på en stor affär - synd.Surt! Lider med dig. Tänk på att åtminstone dela med dig av dina synpunkter i den nybilsenkät som Volvo skickar ut när du fått din nya bil.
/valle
Kristoffer Bylund, Boden
XC70 II D5 Aut -08 (Summum, HGV-paket II, Hi-Performance, sub, progressiv servo, BT-handsfree, USB/IPOD-anslutning)
Tidigare Volvo: S60 T5, S60 2.5T AWD, S60 R AWD
XC70 II D5 Aut -08 (Summum, HGV-paket II, Hi-Performance, sub, progressiv servo, BT-handsfree, USB/IPOD-anslutning)
Tidigare Volvo: S60 T5, S60 2.5T AWD, S60 R AWD