Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:
forbo skrev:Tomas88: Ja extraljus vill jag inte vara utan :)

//Fredrik
Ja extraljus är inte fel. Hade 3x100w Bosch Rallye på min 240 som jag hade innan.
Har ju funderat på x-lyse till min s40 också men är lite osäker på om man han hitta nåt som både ger bra ljus och blir snyggt på bilen.
Har börjat med att beställa xenon till helljuset så får jag se sen om det duger eller jag vill ha mer ljus.
Om man ska ha extraljus som gör någon nytt så måste det vara av någon större modell.
Satte i xenon i mina extraljus, som natt och dag :)
Dom små ramperna som man sätter under stötfångaren ger inte mycket ljus. Dessutom är dom duktigt fula :D
En gång xenon, alltid xenon :D

//Fredrik
jaha nu duger det inte med en vanlig hella ramp heller :( Jag tycker det är storskillnad med 4 små ljus mot bara orginal helljus. men visst det är inte samma ljus som 3 st hella 3000 :D
tror gör man i kyrkan :wink: Jag är faktiskt nöjd med det extra ljuset som rampen ger. bor ju inte i norrland och inte så ofta man får ha helljuset på. Tycker det är snyggt med 3 stora runda på V70 ,så ska införskaffa mig det om jag nu inte "ställer av" bilen och införskaffar en 740 till vinter 8)
Men nog om det :roll: Forbo fortsätt vårda pärlan :-)-)
Nu den 25:e ska v70:in in på Volvo för demontering av växellådan...missljud som attan imellanåt från utrampingslagret.

Det sägs ju att den sista årsmodellen ska var den bästa.. Inte är jag nöjd med min iaf.. nu blir det 3:e gången dom åtgärdar saker på garantin.
Blir mer då den in på service nästa gång.

INGEN mer Volvo för mig iaf.

Tur man har garanti..

//Fredrik
~Kalle~: Mjo många som är missnöjda. Ja vill inte veta vad det skulle kosta mig om inte jag hade garanti.

Brainded: Jo tycker V70N är det snyggaste kombin Volvo någonsin har haft. Och så j***a sköna att åka i.
Men kvalitén i övrigt är borta sen några år.

Nu är det ju så att alla bilar kan ha fel. Men tycker det är väldiga problem hos Volvo.
Många som inte är nöjda.

//Fredrik
forbo skrev: tycker V70N är det snyggaste kombin Volvo någonsin har haft. Och så j***a sköna att åka i.

//Fredrik
Då har du missat V70 97-00 :wink:
Att det är sköna bilar åka i håller jag fullständigt med om. Gammla och nya(re) 70 serien :mrgreen:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Hade inget sådant verktyg. Går att m[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?