Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Dioder som parkeringsljus...

Bild
Bild

Taget me en sliten mobil... Därav dem lite mycke sämre kvaliten.
Användarvisningsbild
av Tomas88
miklis skrev:har du någon bild på det, tomas? det låter intressant.
Visst. På denna bilden i mörker så ser det ut som att de lyser lite mer än vad som syns i dagsljus.
De jag har kallades "xenonvita". Sen så finns det ju en massa andra färger men jag tycker att det ska vara vitt eller aningen blått som man får med xenon.

Bild

Här är alltså bara parkeringsljuset på.
Användarvisningsbild
av miklis
jaha, ok. Ska nysta i det där. Den sektionen lyser lite svagt vid normalt havlljus redan. Helt klart intressant. Hmm, kollade upp interörpaneler på volvo idag. platina eller "borstat stål" look.. Skulle gå på en 5-6000 spänn för att byta alla.. Dom vet hur man tar betalt minsann! :-(O) Så det blir väl att spraya dom.
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt med dioder i p-ljus.opps :oops: nu ser jag det är bjompas bil med dioder :oops: efter min xenon montering så stör det pissgula p-ljuset ännu mera :( men dioder är beställda :D
snyggt med ögonlock 8) för det är väll ändå din bil :roll:
tomas 88 p-ljus lyser lite blått ??:-/
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:snyggt med dioder i p-ljus.opps :oops: nu ser jag det är bjompas bil med dioder :oops: efter min xenon montering så stör det pissgula p-ljuset ännu mera :( men dioder är beställda :D
snyggt med ögonlock 8) för det är väll ändå din bil :roll:
tomas 88 p-ljus lyser lite blått ??:-/
Ja dioder är ett måste när man har xenon..
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev: tomas 88 p-ljus lyser lite blått ??:-/
Ja fast de kallades xenonvita där jag köpte de. Men i dagsljus syns de knappt ändå.
Användarvisningsbild
av miklis
*tittar snett på bjompa efter citeringen* :wink:

Nä, det händer inte så mycket med bilen just nu. Har kollat upp dioderna. "xenon* look-a-likes är på g. Håller på o kollar upp en tid för lite lackfix.
Användarvisningsbild
av bjompa
miklis skrev:*tittar snett på bjompa efter citeringen* :wink:

Nä, det händer inte så mycket med bilen just nu. Har kollat upp dioderna. "xenon* look-a-likes är på g. Håller på o kollar upp en tid för lite lackfix.
De va inte meningen...
:D :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]