- fre 05 sep 2008, 17:11
Ja, som rubriken lyder så undrar jag om man kan få Cd spelaren HU-603 att uppgraderas så den kan spela mp3 format? Hur mkt kostar det isf??? ??:-/
Moderator: Moderatorer
RoadKiller skrev:Nepp, det går inte att spela skivor med MP3-låtar. Vad har du för årsmodell?? På de nyare finns det AUX ingång så du kan koppla din mp3spelare, ipod, mobil m.m. till stereon. Annars så finns ju Volvo Digital Jukebox. DYR, men det är det värt tycker iaf jag.Bilen e en S60 2,4T årsm 2002 med cd stereo HU-603 och telefon, Men går det inte att köra ner till Billia o få den uppgraderad så att den kan ta MP3 skivor?
Sen finns ju dessa prylar att hitta i staterna: http://www.imiv.ca/cms/index.php?id=27
Mini_ice skrev:Hehe det går inte bara att köra in en uppgradering för att få det att fungera.. Det är en Imiv, MII+ eller MII som gäller om du ska behålla orginal stereon annars är det eftermarknads som gäller!Okeeej, och var får man tag på dessa grejer då? Hur ser dem ut?
gogi skrev:Jag skrev ju det i mitt första inlägg.... bara att läsa på sidanMini_ice skrev:Hehe det går inte bara att köra in en uppgradering för att få det att fungera.. Det är en Imiv, MII+ eller MII som gäller om du ska behålla orginal stereon annars är det eftermarknads som gäller!Okeeej, och var får man tag på dessa grejer då? Hur ser dem ut?
Har dykt upp ett par lågprisbilar till nu.[…]