Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Det var en gång två Jagrullariter som gav sig på att tapetsera ett rum, deras namn var Brainded och Matzen10.
Dom gav verkligen allt och resultatet blev bra, men huruvida deras arma kroppar och då i synnerhet ryggar tillät dem att ens kliva upp ur sängen dagen efter förtäljer inte historien om dessa ökända målare!

Bild
Hade jag hetat Mats så hade jag varit mer intresserad av att hålla kniven borta från fingrarna!

Bild
Brainded han var verkligen en fena i den ädla konsten att skära tapeter snett!

Bild
Men Mats hävdar att det inte är rakheten som räknas utan den fina utrustningen!

Imorgon följer del 2. Snubbar som jobbar - En stilstudie i golvläggande.
Onsdag del3. Snubbar som jobbar - En stilstudie i att köra stora flyttlass.
Torsdag Del4. Snubbar som jobbar - En stilstudie i spänning!

mvh
Storyteller
;)
Snubbar som jobbar - En stilstudie i golvläggande.

Idag lämnade Matzen10 Brainded åt sitt ensamma öde

Bild
*Snyft Snyft*

Bild
Nåja, nu blir det ju i alla fall ordentligt gjort ;) :mrgreen: :-O) En nackdel är dock att det inte finns någon att prata med eller någon som kan vara med på fotona :(

Bild
Idag var heller inte utrustningen lika hightech, vanlig arbetsbänk och fogsvans fick Brainded stå ut med.

Bild
Sjävlkart ska det krånga på slutet!

Bild
Men klart blev det! Det har även hunnits med lite spackling i andra rum.

På torsdag återkommer Matzen10 för lite mer tapetsering, men fram tills dess så får Brainded arbeta ostörd *host harkel* jag menar utan hjälp ;)

mvh
Det är min nyinköpta våning som vi renoverar.

Det gamla golvet är en plastmatta, dvs. inte särskilt tjock, och det nya golvet bygger 7mm och når inte upp till tröskelkanten så det gör ingenting. Så då slipper jag gärna omaket med att ta bort det.

Idag ska det komma nya vitvaror, men jag ska hem till Gävle och tömma min magasinering.

mvh
Anders
Den är betydligt mindre nu ;)

Jag är för trött efter dagens bravader för att orka lägga upp några foton, får bli imorgon.
Jag lyckades få med groteskt mycket grejjer i kärran, men det syndes på soppaförbrukningen och kändes i accelerationerna. 1.38l/mil Gävle - Arboga.

Natti.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]