Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tflex skrev:Pratade precis med säljaren. Han skulle kolla med regionschefen. Men trodde inte det gällde bilar som
redan låg i orderstocken. Men som sagt, jag meddelar hur det går. Du kan väl göra detsamma...
skickat PM
Någon som vet vad en dragkrok kostar? Undrar också vad Bilia tar för 17" Spartes eller Cacicula (kompletta hjul)?
Det visade sig att jag har 6000:- ex moms över att välja något för. Tips?
kez_style skrev:
Savile grey 2,5FT skrev:Hämtar min 2,5FT på Bilia Haga norra idag kl 14! Återkommer inom kort med rapport.
Jag blir avundsjuk :shock: :cry:
Första trippen avklarad. Går som en dröm, också jämfört med den A6 2,0T jag haft som lånebil i några månader. Snittförbrukning med bensin i Stockholms innerstad, ca 6 km blev 14 L/100 km. Tydligen skall man också köra en hel tank med bensin innan man tankar etanol så några siffror på etanolförbrukning lär dröja. Savile Grey-färgen som jag köpt osedd var också väldigt lyckad tycker jag.
Finns nog ingen anledning till större oro. Denna siffra bör nog tas med en ordentlig nypa salt eftersom den väldigt korta turen mest bestod av att testa möjligheterna till 0-50-race samt om manuell växling ger snabbare acc än automatväxling etc. :lol:
Jag var lite ironisk. Det brukar väl vara så att de första turerna passar man på att testa lite.
Nu börjar man bli sugen, bilen står utanför åf. Kan hämta den i slutet på veckan. Men dum som jag
är har jag betalat leasingavg för inbytesbilen fram till sista september. Blir till att hämta den runt den
14 och be säljaren dra ut på faktureringen....
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 30

Oklart vilken typ av service det är då […]

Lyfter en gammal tråd.. jag har själv f[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]