Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nu har jag och en kille som kallas AG varit ute och tagit nya bilder på bilen,med en ricktig kamera med 12 megapixel :) .
Och nya fälgarna på.

Fler bilder finns på min garaget.org sida.

Tackar AG för detta.
Bjuder på några bilder,det vart 491 bilder totalt :shock: :D
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 1 Tommy Lagerlöf, redigerad totalt 0 gånger.
grammse skrev:riktigt fina bilder, fälgarna gör sig mycket bra på bilen. sen storleken på bilderna får vara osagt denna gången :wink:
Man tackar :D
Bild storleken orkade jag inte förminska,det förstör helheten på bilderna :D ,ni är så chinkiga här på sidan när det gäller bildstorlekar,dom är lagom dom som jag la in nu tycker jag :) :lol: :wink:
grammse skrev:riktigt fina bilder, fälgarna gör sig mycket bra på bilen. sen storleken på bilderna får vara osagt denna gången :wink:
Ja, Riktigt fin lack och fälg(ar) :-)-) Aj, det tog lite länge att ladda ;-// Men då "förstör" man bilderna om man ska ha mindre som sagt :-(O)

Jag förstod inte riktigt om fälgarna är Volvo original eller inte? Jag antar att de inte är det med tanke på XC90_Executives kommentar. + Att jag kollade på Volvo, de skulle ha drygt 7000kr för 4st 16" fälgar eller var det 17"? :shock:

/Kalle
~Kalle~ skrev:
Ja, Riktigt fin lack och fälg(ar) :-)-) Aj, det tog lite länge att ladda ;-// Men då "förstör" man bilderna om man ska ha mindre som sagt :-(O)

Jag förstod inte riktigt om fälgarna är Volvo original eller inte? Jag antar att de inte är det med tanke på XC90_Executives kommentar. + Att jag kollade på Volvo, de skulle ha drygt 7000kr för 4st 16" fälgar eller var det 17"? :shock:

/Kalle
Man tackar :)

Orkar bara inte minska dom,behöver inte göra det på nån annan sida iaf :wink:
Det är XC90 kopior i 19"
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Nope, tar man BE nu så är högst[…]