Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av _dahl
Tjena!

Nu har man precis blivit Volvo ägare för första gången, sedan jag haft en Saab 9-3 2,0T tidigare ...
Köpte den på en auktionsfirma till ett förmånligt pris, hoppas jag :P

Ne men här kmr ni kunna följa vad jag gör på bilen, ni får gärna ge lite förslag vad man kan göra ... Allt är i princip original på den, förutom att de var 17" fälgar, original är väl 16 tror jag ...
Först och främst ska jag tona rutorna inom de närmsta dagarna, sen funderar jag även på att trimma den, med BSR:s steg 1, till å börja med iaf :) Och även ett Opti-flow filter, också det från BSR...
Ni som har erfarenhet av de sakerna får gärna skriva lite om va ni tycker om det osv...

Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hej! Dina fälgar ser ut att vara de som tillhör S80 Ocean Race, alltså Volvo original :P

*XCgrill
*Klarglas strålkastare
*Byta färg på instrumenbelysning
*Lacka lister och nederdel runt om

Det finns massor med grejor man kan göra med bilen!
Lycka till!

/Kalle
av _dahl
Aha okey, visste bara att de va 16" som va original på dessa V70 :P
Okej tack för tipsen :)

~Kalle~ skrev:Hej! Dina fälgar ser ut att vara de som tillhör S80 Ocean Race, alltså Volvo original :P

*XCgrill
*Klarglas strålkastare
*Byta färg på instrumenbelysning
*Lacka lister och nederdel runt om

Det finns massor med grejor man kan göra med bilen!
Lycka till!

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
fälgarna finns även på V70 ocean race edition :wink:
ett snyggt slutrör sitter ju aldrig fel. finns lite bilder om du söker på forumet eller så kan jag leta lite :roll:
av _dahl
haha okej , inte så bra koll på fälgarna jag :P
nee har funderat på det med faktiskt :) hehe så dålig på å söka jag , så du får gärna leta lite om du vill ;) hehe
grammse skrev:fälgarna finns även på V70 ocean race edition :wink:
ett snyggt slutrör sitter ju aldrig fel. finns lite bilder om du söker på forumet eller så kan jag leta lite :roll:

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]

Motorbyte Volvo 240

Utrymmet framtill är begränsat så […]