Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
låter klokt 8) . Lite små plock med tidens gång så har man snart sakerna på platts.
Var det enkelt koppla in xenon? blev det bra lyse? hur mycke kosta en satts?
några bilder på installationen kanske??? :D
Användarvisningsbild
av Severin
Tomas88 skrev:Snyggt ljus. Har du provat xenonet i mörker än?
Inte än, snart blir det mörkt då ska jag ut :D
grammse skrev: Var det enkelt koppla in xenon? blev det bra lyse? hur mycke kosta en satts?
några bilder på installationen kanske??? :D
Busenkelt, har inga installationsbilder,här e bilder på ballasterna men bråka inte på mig om mitt skitiga motorrum :D

Priserna varierar, ett företag i USA säljer för ca 377 kitet, andra från 600 och uppåt

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
dax att köpa nytt lock till spolarvätskan då "senil ringen" är trasig såg jag :wink:
jo jag funderar lite på xenon då det lyser snyggt, bara det är enkelt koppla tillbaka vid besiktningen ??:-/
Användarvisningsbild
av Severin
grammse skrev:dax att köpa nytt lock till spolarvätskan då "senil ringen" är trasig såg jag :wink:
jo jag funderar lite på xenon då det lyser snyggt, bara det är enkelt koppla tillbaka vid besiktningen ??:-/
Det e så simpelt, du har en plus & en minus (flatstift) från ballasten som ska in i bilens originallamp kontakt.
Resten e snabbkontakter

Kolla in här så får du lite hum om det men jag behövde inte fila som han gjorde, lampan passade som de vore en vanlig halogen lampa

http://www.backspegeln.com/tips_v70_xenon.asp

http://www.radicast.se/bilder/artiklar/pdf/0701131.pdf
Användarvisningsbild
av Nexus
tack för tipsen. nu har även jag beställt xenon till bilen. kan ju inte vara sämre än ni andra :P
vart har du köpt VOLVO dekalen i bakrutan?
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt snart e jag oxå med i xenon ligan :D ska bli kul fixa lite med bilen för omväxling skull. :roll:
sewe! lite färg på stänkisarna skulle göra susen
:wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]

Ok då förstår jag varför jag[…]