Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
jag tycker baklysena du har på nu är snyggast, helvita ser så "eftermonterat" ut :roll:
Sen så är jag lite mot alla andra med lackad torkare, tycker den syns minst om man har den svart 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
har det hänt någe med bilen eller har fluffen fastnat i traktorn?? :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Har inte hänt så mycket faktiskt. :cry: Varit mycket nu och jag måste ju ta det lugnt nu också. :lol:
Finns 500 andra saker som måste prioriteras före bilen. :|
Håller också på att bygga förråd då farsan tycker att mina bildelar och skrotbilar tar för mycket plats. :lol:
av D-Berggren
Det var länge sedan någon skrev här, jag skriver något då :P din 945a är ser riktigt bra ut! 17" polaris är klart mina favoriter snyggt! :D Putsat något på dom andra bilarna du har? Kort på dom? :D
Användarvisningsbild
av Fluffen
Nja, det var ett tag sedan jag uppdaterade tråden. :oops:
240n är undanstoppad och avställd under vintern så bilder kommer till våren. :P
140n är ett renoveringsobjekt så den tänker jag inte lägga upp bilder på. :mrgreen:
av D-Berggren
26aug sist de va ett tag sen :P Inget nytt som hänt med 945an då? :) Inga bilder på den altså`? :cry: Det är roligt å se vad andra grejar med :P Mycket å göra på 140? Vad ska de bli av den? Bara göra iordning? :)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Slänger väl på vintersulorna snart då kan jag ta några dagsfärska bilder på 945:an om du vill. :wink:
Pengarna tryter lite nu så 140n har inte högsta prioritet just nu, står isärplockad.
140n är ombyggd till pickup av tidigare ägare. Lacken ska bli saabs "nocturne blue", riktigt snygg. 8)
Funderar också på att slänga i en B230 motor i men jag vet inte än. :roll:
Har varit mycket att göra med diverse andra saker så jag har inte hunnit att lägga så mycket tid på mina bilar som jag hade velat. :|
Användarvisningsbild
av Nexus
Upp med hakan nu mannen :wink: maila mig bilderna så kastar jag upp de som vanligt om du "inte orkar" :P
Passa på vila nu innan snön kommer :-DD
Användarvisningsbild
av Fluffen
Håller på och gjuter golv i mitt nya förråd där jag kommer att ha lite smått och gott. :D
Om en vecka eller två kommer nog bilder men då lägger jag nog upp dem själv. :P
Srs

Jag skulle byta bälteslåset. Nu var det[…]

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för V[…]

I dotterns fall följde det inte med nå[…]