Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FFrrEEddRRiiKK
Kikar på en ny Volvo V70 -09 med deras Premium Sound med Dynaudio och tillvalsbara subwoofern.

Premium hamnar på 17.500:- cirka, utöver Performance, som ingår som standard, utöver sedan High Performance som ligger på ytterligare 2.100:- cirka från Performance.

Subwoofern hamnar på cirka 3.000:-.

Så min fråga då..

Kan jag få ett bättre system för de runt 20.000:-, om jag åker till min lokala bilstereoexpert, med mitt Performance system som bas :?:

/Fredrik
Användarvisningsbild
av Variosboy
Jag skulle, eller rättare sagt jag gjorde som så att jag -trots att jag jobbar med att sälja bilstereo- valde det största paketet + sub.
Att få in något annat med mellansteget som utgångspunkt är -anser jag- omöjligt för samma pengar som orginalljudet.
Rätt inställt låter Dynaudio bra tycker jag. Kanske skulle vilja ha lite mer möjlighet att spela högre, men det är sällan man behöver det.
Tycker väl också det känns som om att ett färdigkonfigurerat system i detta fall, och med ett så pass respektabelt hifi märke som Dynaudio, inte borde göra bort sig.

Skall nog ändå försöka hitta en demobil som har det systemet, fast det är inte det lättaste. :|

Känns ju dumt att inte ha hört det, innan man beställer. :???:

/Fredrik
Volvo V50 mugghållare?

Tack, hade googlat en hel del, men den dök al[…]

Stort tack för tipsen, jag skall börja g[…]

S80 -99 styrservo

Tack. Då kan detta vara det som är fele[…]

Nej, det har jag inte, är min mors bil s&arin[…]