Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
innan du ens funderar på fälgar så måste du göra dig av med snorkeln där bak :wink: sätt ett rakt fett rör eller vad som hellst bara inte snabeln :-O)
av slayer
Okej ska kolla upp Ace Peak o se hur dom ser ut :)
Hahah vadå gillar du inte min fina snorkel :P haha Ska köpa nytt system från turbon så den ska bort sen hehe. Funderar på om man ska ta jt 3" helsystem
Användarvisningsbild
av Fluffen
Har 3" JT på min 240 och när det är utrostat tänker jag köpa Ferrita istället. :D
Är inte alls nöjd så JT kommer det aldrig bli mer för min del. :-(O)
av slayer
Nu börjar i alla fall mitt andra projekt bli klart :D Har ju lagt stenplattor utanför garaget under sommaren så man har nått bra ställe o va på när man skruvar/hissar bilen o sånt plus en bra yta o parkera på me 8) Soppade i lite mer sand i springorna på plattorna idag o sen ska det bara fyllas upp med lite jord vid sidorna för det blev lite höjdskillnad när man planade ut marken :D

Såhär ser det ut :D Tycker det blev helt ok.
Bild
av slayer
Jo det är ju det :D Trött på att ligga i gruset o behöva lägga under plankor o så för att domkraften inte ska sjunka mm hehe
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 29

Jag plockade bort plastskydden för trö[…]

Borde vara trycksensorn, och inte regulatorn med f[…]

B30a i en 740?

hur fasligt är det med regg efteråt? […]

Carplay trådlöst?