Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fick beskedet idag när jag pratade med Bilia. Grymt besviken är man iaf. När man har haft en specad bil i 6 månader, så ändrar dom förutsättningarna. Jag antar att en beställning bara är låst åt ett håll. Jag har slutit ett avtal om att köpa en bil, men det verkar inte som de behöver leverera vad jag beställt...... :cry:
Hmm, intressant, jag har inte tänkt på det, men den optionen finns faktiskt inte med när jag tittar på "Din utrustningslista" på Leveransinfosidan. Jag skall till min Volvohandlare imorgon, då skall jag fråga honom om han kan kontrollera lite mer.
Appel skrev:Hmm, intressant, jag har inte tänkt på det, men den optionen finns faktiskt inte med när jag tittar på "Din utrustningslista" på Leveransinfosidan. Jag skall till min Volvohandlare imorgon, då skall jag fråga honom om han kan kontrollera lite mer.
Det är inte så att det står "Herrgårdsvagnspaketet" på volvocars.se/leveransinfo?

Får man fråga vad slutnotan blev på T6an? Skicka gärna ett PM!
XC90_Executive skrev:
Appel skrev:Hmm, intressant, jag har inte tänkt på det, men den optionen finns faktiskt inte med när jag tittar på "Din utrustningslista" på Leveransinfosidan. Jag skall till min Volvohandlare imorgon, då skall jag fråga honom om han kan kontrollera lite mer.
Det är inte så att det står "Herrgårdsvagnspaketet" på volvocars.se/leveransinfo?

Får man fråga vad slutnotan blev på T6an? Skicka gärna ett PM!
Nej det står inte "Herrgårdsvagnspaket" på leveransinfo, det som står är så att säga beståndsdelarna i paketet.

PM kommer...
Konstigt!
El-baklucka är borta på min utustningslista också. :evil:
Har ju valt momentum+hgv paket. Nu är det ju bättre att byta upp sig till summum.

Skit också.

Har för övrigt fått leveransvecka 50. Hur ser det ut för er andra?

Mvh
stoffe9 skrev:Konstigt!
El-baklucka är borta på min utustningslista också. :evil:
Har ju valt momentum+hgv paket. Nu är det ju bättre att byta upp sig till summum.

Skit också.

Har för övrigt fått leveransvecka 50. Hur ser det ut för er andra?

Mvh
Vecka 2...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Hej! Hur byter man till sån här panel? […]

3G släcks

Det finns ett simkort (fast, sk e-sim för sos[…]

Hybriden är ju diesel och verkligen ingen p[…]